nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

Best Western wprowadza do Polski nową markę

Warszawa, 8 marca 2016 r. – Sieć Best Western wprowadza na polski rynek hoteli nową markę Best Western Premier Collection, do której będą należeć dwa obiekty z Grupy Q Hotels – z Wrocławia i Krakowa – do tej pory funkcjonujące pod brandem Best Western Plus. Nowe kontrakty mają wejść w życie już w pierwszej połowie tego roku.

Best Western Premier Collection to nowa marka typu „soft brand”, zrzeszająca najwyższej jakości niezależne hotele, zlokalizowane na najważniejszych rynkach na świecie. Hotele Best Western Premier Collection muszą posiadać certyfikat jakości serwisu TripAdvisor i co najmniej cztery gwiazdki.

Do nowej marki Best Western zostaną włączone dwa hotele, które okazały się doskonałymi partnerami sieci, a jednocześnie efektywnie rozwijają własny potencjał. Przejście hoteli Q spod szyldu Best Western Plus do Best Western Premier Collection to efekt docenienia wysokiego standardu i oferty dwóch polskich hoteli.

Brand Best Western Premier Collection został stworzony dla hoteli, które chcą rozwijać własną markę, ale jednocześnie stawiają na silną współpracę z Best Western. Mam nadzieję, że ogłoszenie tej współpracy otworzy nam drzwi do kolejnych kontraktów z podobnymi hotelami w różnych miastach w Polsce – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Jednym z dwóch obiektów, które będą funkcjonować w ramach nowej marki Best Western, jest czterogwiazdkowy BEST WESTERN PLUS Q Hotel Wrocław, mieszczący się przy ulicy Zaolziańskiej 2 – około jednego kilometra od Rynku Starego Miasta oraz Dworca Głównego. Wrocławski obiekt stworzony został przede wszystkim z myślą o gościach biznesowych, którzy docenią podwyższony standard pokoi, ogólnodostępny bezpłatny dostęp do Internetu, a także pięć w pełni wyposażonych sal konferencyjnych. Z uwagi na atrakcyjną lokalizację, hotel doskonale spełnia również oczekiwania ceniących komfort i wygodę turystów odwiedzających Wrocław.

Drugim hotelem, który rozpocznie funkcjonowanie pod marką Best Western Premier Collection, jest BEST WESTERN PLUS Q Hotel Kraków, położony w pobliżu historycznego centrum miasta i jednocześnie w bezpośrednim sąsiedztwie wielofunkcyjnego Centrum Kongresowego ICE. Czterogwiazdkowy obiekt oferuje 154 w pełni wyposażone, klimatyzowane pokoje, apartament rodzinny oraz dwa pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Klienci biznesowi mogą korzystać z trzech funkcjonalnych sal, które po połączeniu pomieszczą ponad 240 osób. Dodatkowym atutem jest w pełni wyposażone zaplecze gastronomiczne o łącznej powierzchni 440 m², na które składa się restauracja Qualita oraz lobby bar.    

Przejście hoteli Best Western Plus Q do nowo powstałej marki Best Western Premier Collection to niezwykle ważny krok w perspektywie rozwoju naszych hoteli. Cieszę się, że doceniono wysoki standard i doskonałe funkcjonowanie Hoteli Q, i liczę na udaną współpracę w ramach Best Western Premier Collection – powiedział Piotr Madej, dyrektor zarządzający Grupą Q Hotels w Polsce.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.