internet budownictwo/nieruchomości media/marketing/reklama
DEKORAL z najciekawszym Facebookiem!
Profil marki Dekoral „DEKORAL FASHION” został wyróżniony przez portal rynekfarb.pl w rankingu najciekawszych polskich stron o farbach na Facebooku. Doceniono głównie fakt, że marka wykorzystuje zróżnicowane narzędzia w social media i aktywnie korzysta z tej formy komunikacji.
Marka Dekoral na swoim profilu edukuje, inspiruje, doradza i nawiązuje interakcje z obecnymi oraz przyszłymi użytkownikami. Dzięki temu skutecznie i efektywnie realizuje strategię biznesową. Przez blisko pięć lat funkcjonowania fanpage DEKORAL FASHION zgromadził ponad 80 000 tys. fanów, którzy każdego dnia chętnie wchodzą z marką w interakcję, dzielą się swoimi doświadczeniami oraz pomysłami. Dzieje się tak, dzięki odpowiednio dobranej strategii prowadzonych działań promujących fanpage, szybkości reakcji na dynamicznie zmieniające się trendy w sieci oraz umiejętne wykorzystanie narzędzi.
- Media społecznościowe stanowią dla nas bardzo ważną linię kontaktu z Klientami. Zarówno w social mediach, jak i poza nimi, przyjmujemy stanowisko eksperta, którego zadaniem jest inspirować, doradzać oraz znaleźć odpowiedź na zmieniające się potrzeby Klienta – mówi Anna Łatoszyńska, Brand Manager marki Dekoral.
Na swoim fanpage’u marka Dekoral prezentuje, m.in. aranżację na każdą okazję, inspiracje i informacje związane z badaniami preferencji kolorystycznych Polaków przeprowadzonych w ramach akcji „Kolorowa Polska”. Jednym ze stałych działań są także regularne odcinki serii „Wiemy, jak łączyć kolory”, w której eksperci odpowiadają na pytania internautów i pomagają w urządzaniu wnętrz.