wydarzenia zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

Klub Fugazi z wyjątkowymi biletami

24.02.2016 | NuPlays S.A.

Fugazi Music Club – potomek legendarnego klubu Fugazi, w którym karierę rozpoczynały najbardziej znane polskie zespoły – wraz z platformą NuPlays przygotowały niezwykłe bilety. Mają formę kolekcjonerskich kart z kodem, dzięki któremu uczestnik wydarzenia może uzyskać dostęp do dowolnych treści cyfrowych przygotowanych przez artystów specjalnie na koncert w Fugazi.

Drukowane w limitowanych seriach karty (ich awersy regularnie zmieniają się) są kolekcjonerskim gadżetem i pamiątką z wydarzenia. Jak mówi Andrzej Kaźmirowski z klubu Fugazi: „Możliwość odtworzenia po koncercie muzycznej niespodzianki, to dla mniej znanych zespołów forma promocji – a dla gwiazd atrakcyjny gadżet dla fanów. Ponieważ korzystamy z platformy NuPlays jako platformy do sprzedaży biletów online bezpośrednio do fanów, chętnie skorzystaliśmy z dodatkowej opcji tworzenia biletów kolekcjonerskich”.

Jak to działa

Wystarczy, aby kupujący zarejestrował się na stronie NuPlays i dokonał zakupu biletu na interesujące go wydarzenie. Na podany przez niego adres e-mail wysłany zostanie kod QR, który po odczytaniu przez aplikację mobilną, umożliwi wejście do klubu i odbiór jedynego w swoim rodzaju biletu w formie karty.

Aby uzyskać dostęp do treści cyfrowych wystarczy usunąć zdrapkę zakrywającą kod, a następnie wpisać go na stronie http://nuplays.pl/dCard. Treści cyfrowe powiązane z kodem zostają dodane do konta użytkownika, który może je pobrać na urządzenie lub odtworzyć bezpośrednio na nim, bez potrzeby pobierania.

Cały system dCard, opracowany przez NuPlays pozwala w swym założeniu pominąć czynność zgrywania muzyki z płyt na laptopy lub inne urządzenia mobilne. Ukryty pod zdrapką kod umożliwia natychmiastowe odtworzenie lub pobranie muzyki przy wykorzystaniu dowolnego urządzenia z przeglądarką internetową. dCards można wykorzystać jako wizytówki lub bilety na koncerty. Wśród artystów, którzy skorzystali z oferowanej przez NuPlays formy dystrybucji muzyki są m.in. COMA, Michał Urbaniak czy Jazzpospolita.

Natomiast z systemu bezpośredniej sprzedaży biletów online korzysta także znany warszawski klub Progresja Music Zone,  organizatorzy dużych tras koncertowych typu Rich Tour oraz niezależne zespoły - np. Kabanos.

 

 

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).