nowe produkty/usługi zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka
Ruszyła przedsprzedaż debiutanckiej płyty HCR-a !
Na platformie NuPlays ruszyła przedsprzedaż najnowszego albumu wrocławskiego rapera HCR związanego z wytwórnią Sony Music Polska. Wydawnictwo promują single (Tego mi brakuje, KaliforniaKamp, Lepszym Człowiekiem), a płytę można zamówić jako CD z autografem lub pakiet CD + koszulka.
HCR (Piotr Szot) to wrocławski raper związany z kulturą hip-hopu już od lat 90-tych. „Lepszym człowiekiem” to pierwszy długogrający album HCR-a. W równym stopniu zainspirowany kalifornijskim g-funkiem (2Pac, Snoop Dogg), co nowojorską klasyką gatunku (Wu-Tang Clan, 50 Cent). HCR stawia na pozytywny przekaz i składa hołd kulturze hip-hop. Jednak dzięki melodyjnym refrenom i świeżym brzmieniom jego zakorzenione w hip-hopowej tradycji utwory są przystępne dla szerokiego grona słuchaczy. HCR mawia, że dzięki muzyce staje się lepszym człowiekiem.
Płyta CD pt. „Lepszym człowiekiem” z autografem HCR-a dostępna jest w serwisie NuPlays w cenie 34,99 zł
T-shirt w cenie 80 zł
Premierowy zestaw CD + T-shirt w cenie 105 zł
Preorder w NuPlays – jak to działa
NuPlays to platforma online dla branży muzycznej. Pozwala wytwórniom i artystom tworzyć dowolne pakiety produktów, a dodatkowo świadczy wiele usług wspierających sprzedaż muzyki, szczególnie na etapie premiery - począwszy od logistyki, przez sprzedaż dużych plików i transmisji live a na produkcji gadżetów w trybie „na żądanie” kończąc.
Oferta dodana na NuPlays może być kierowana zarówno do fanów w Polsce jak i zagranicą, ponieważ jest automatycznie tłumaczona na język angielski i dostępna na anglojęzycznej wersji serwisu nuplays.com. System umożliwia odbieranie płatności w PLN, USD, EUR i GBP, a środki są automatycznie i w czasie rzeczywistym przekazywane na konto artysty.
Wśród artystów, którzy organizowali w NuPlays premiery swoich wydawnictw są m.in. COMA, TEDE, Michał Urbaniak, BFF i wielu innych.
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).