nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Poznaj nowe oblicze Ballantine’s 12 YO – wyjątkowa whisky w wyjątkowym opakowaniu

15.01.2016 | Pernod Ricard

Ballantine’s, jedna z najpopularniejszych w Europie marka szkockiej whisky, odkrywa nowe oblicze swojego dwunastoletniego blendu. Odświeżony, elegancki design opakowania odzwierciedla najwyższą jakość tego trunku, którego smak doceniają koneserzy na całym świecie.

Jest to kontynuacja zmian wizerunku whisky Ballantine’s. W 2013 roku nowe etykiety pojawiły się na butelkach Ballantine’s Finest. Odświeżone grafiki obu opakowań tworzą jeden spójny wizerunek Ballantine’s, a jednocześnie podkreślają indywidualność każdego produktu marki. Nowa etykieta Ballantine’s 12 YO ma kształt litery V. Dzięki temu opakowanie nabiera bardziej wyrazistego charakteru, a butelka wyróżnia się na sklepowej półce.

“Dzięki idealnie zrównoważonemu smakowi Ballantine’s 12 YO jest uznaną i wielokrotnie nagradzaną whisky, której wyjątkową jakość podkreślają koneserzy z całego świata.
Z olbrzymią przyjemnością prezentujemy nowe, eleganckie opakowanie whisky, która odzwierciedla jej najwyższą jakość i wyjątkowy smak. Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek Ballantine’s zachęci konsumentów do celebrowania różnych okazji z produktami naszej marki i do rozpoczęcia podróży po świecie whisky z kategorii premium” – powiedział Peter Moore, globalny dyrektor marki Ballantine’s. Whisky Ballantine’s 12 YO w nowym opakowaniu jest dostępna na polskim rynku od listopada 2015r.

informacje o firmie

 

 

 

informacje o firmie