technologie media/marketing/reklama
Ruszyła czwarta edycja badania Komunikacja SMS w Polsce
Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania Komunikacja SMS w Polsce. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.
– Badanie rynku, które cyklicznie przeprowadzamy od 4 lat, to cenne źródło wiedzy dla nas jako dostawcy rozwiązania technologicznego, ale także dla właścicieli firm niezależnie od ich wielkości oraz branży, w której funkcjonują. Dlatego też decyzja o jego kolejnej odsłonie była dla nas naturalna. To inwestycja, dzięki której możemy poznać potrzeby naszych klientów oraz ostatecznych konsumentów, a tym samym dostosować nasze rozwiązania do ich wymagań – mówi Artur Sadowski, CEO platformy SerwerSMS.pl.
Celem badania Komunikacja SMS w Polsce jest m. in. poznanie opinii polskich internautów na temat użyteczności i funkcjonalności SMS oraz aplikacji mobilnych wykorzystywanych do wysyłki wiadomości. Zebrane w poprzednich edycjach wyniki pozwoliły zweryfikować m. in. takie kwestie jak stosunek Polaków do SMS-ów Premium czy też sposób komunikowania się urzędów z obywatelami.
– Raport Komunikacja SMS w Polsce w poprzednich latach cieszył się dużym zainteresowaniem nie tylko ze strony przedsiębiorców, ale również mediów i instytucji publicznych. Dlatego też postanowiliśmy również w tym roku sprawdzić trendy i preferencje komunikacyjne Polaków – mówi Daniel Zawiliński, CMO platformy SerwerSMS.pl.
Jak podkreśla przedstawiciel platformy SerwerSMS.pl i tym razem nie zabraknie biznesowej części badania, na podstawie której zostanie opracowany suplement dla biznesu. Znajdą się w nim odpowiedzi na pytania czy i w jaki sposób wykorzystywane są powiadomienia SMS w nowoczesnej komunikacji biznesowej. – W świecie szybko zmieniających się technologii nie sposób nie pokusić się o sprawdzenie roli, jaką pełnią SMS-y w działaniach marketingowych prowadzonych przez firmy – komentuje Daniel Zawiliński. – Dlatego też w badaniu Komunikacja SMS zostały uwzględnione pytania dotyczące dynamicznie rozwijającego się rynku m-commerce i e-commerce – dodaje.
Zapraszamy do udziału w badaniu
Komunikacja SMS w Polsce 2015
Komunikacja SMS w biznesie 2015
informacje o firmie
Platforma SerwerSMS.pl należy do firmy Artnet, którą w 2003 roku założył Artur Sadowski. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta jest liderem w swojej branży. Obecnie z usług platformy korzysta prawie 20 000 klientów. SerwerSMS.pl to jedyna platforma komunikacji SMS, MMS, VMS dostępna na wszystkie urządzenia.
Platforma SerwerSMS.pl dostarcza skuteczne narzędzie marketingu mobilnego, pozwalające na prowadzenie profesjonalnej komunikacji w biznesie, przez instytucje publiczne oraz w obszarze B2C. SerwerSMS.pl umożliwia m.in. realizację kampanii mobile i mikropłatności – masową wysyłkę SMS, MMS, VMS, odbiór SMS-ów i MMS-ów, pobieranie opłat przez SMS za artykuły na stronach www, dostęp do strony.
informacje o firmie
Platforma SerwerSMS.pl należy do firmy Artnet, którą w 2003 roku założył Artur Sadowski. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta jest liderem w swojej branży. Obecnie z usług platformy korzysta prawie 20 000 klientów. SerwerSMS.pl to jedyna platforma komunikacji SMS, MMS, VMS dostępna na wszystkie urządzenia.
Platforma SerwerSMS.pl dostarcza skuteczne narzędzie marketingu mobilnego, pozwalające na prowadzenie profesjonalnej komunikacji w biznesie, przez instytucje publiczne oraz w obszarze B2C. SerwerSMS.pl umożliwia m.in. realizację kampanii mobile i mikropłatności – masową wysyłkę SMS, MMS, VMS, odbiór SMS-ów i MMS-ów, pobieranie opłat przez SMS za artykuły na stronach www, dostęp do strony.