wydarzenia internet kultura/sztuka/rozrywka

Sukces pierwszej edycji Rich Tour – statystyki

22.12.2015 | NuPlays S.A.

Rich Tour 2015 - pierwsza edycja imprezy przygotowanej przez youtuberów z Rich Zone właśnie dobiegła końca. Zorganizowany przez nich projekt objął dziesięć imprez, każda w innym mieście Polski. Z założenia kameralne spotkania, miały być okazją do kontaktu fanów z szóstką najpopularniejszych w Polsce, internetowych twórców wideo ze świata gier. Sześć i pół tysiąca fanów Gimpera, Izaka, Rojo, Nitro, Mandzio, Isamu wykupiło komplet biletów dystrybuowanych przez platformę NuPlays, a filmy youtuberów relacjonujące wydarzenie miały w sumie ponad pięć milionów wyświetleń.  

Mimo gigantycznego zainteresowania udało się zachować kameralny, rodzinny wręcz charakter eventów, umożliwiając widzom bezpośredni kontakt z twórcami. „W przeciwieństwie do innych imprez tego typu postawiliśmy na szeroko rozumianą integrację z naszymi fanami oraz traktowanie każdej osoby indywidualnie. Przede wszystkim, skupiliśmy się na odwiedzeniu mniejszych ośrodków miejskich, gdzie dotychczas brakowało spotkań z osobami tworzącymi treści w serwisie YouTube” - komentuje Gimper zakończoną edycję Rich Tour.

Przez cały czas trwania imprezy Gimper, Izak, Rojo, Nitro, Mandzio, Isamu zamieszczali relacje i zdjęcia na ich kanałach social media, co zaowocowało następującymi statystykami:

  • 5 209 421 wyświetleń w serwisie YouTube (nie licząc relacji i filmów nagranych przez fanów) i 383 351 kliknięć „lubię to" oraz 17 561 komentarzy 
  • 28 533 014 zasięgu postów w serwisie Facebook (nie licząc zdjęć publikowanych przez fanów ) i 1 051 186 kliknięć „lubię to" pod tymi postami
  • 1 031 261 polubień zdjęć z #RichTour w aplikacji Instagram

 Platforma NuPlays, jako partner wydarzenia, zorganizowała dystrybucję biletów i jego promocję.

 Linki do wspomnianych kanałów YouTube, Facebook oraz Instagram można znaleźć na stronach http://tour.richzone.eu/ oraz http://richzone.eu/

 

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).