technologie media/marketing/reklama
Kampania Amica IN. w świątecznej odsłonie
Z okazji nadchodzących świąt Amica przygotowała specjalny spot poświęcony najnowszej linii sprzętów Amica IN. Film, ukazujący przydatne funkcje urządzeń w kontekście gwiazdkowych przygotowań, będzie promowany w ramach intensywnej kampanii video w mediach internetowych.
Spot „Historie kuchenne” pokazuje rodzinę w trakcie przygotowywania świątecznych pierniczków z pomocą urządzeń Amica IN.: piekarnika, płyty, okapu, lodówki oraz zmywarki. Zalety funkcjonalnych sprzętów Amiki ukazane są przez pryzmat kolejnych etapów gotowania (wyjmowanie składników, pieczenie, czyszczenie).
Spot powstał z myślą o kampanii internetowej, realizowanej w mediach własnych Amica, na kanale YouTube oraz w serwisach typu VOD. Wybór ostatniego kanału podyktowany jest rosnąca popularnością serwisów streamingowych, systematycznie wzmacniających swoją pozycję wobec mediów tradycyjnych.
Materiał dostępny jest na stronie firmy Amica (www.amica.pl) oraz na dedykowanym kanale YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=ShqT4DMtPY4).
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, za kreację i produkcję – agencja reklamowa ASPE. Komunikację PR prowadzi Monday PR.
Amica IN. – inteligentne AGD
Amica IN. to nowoczesna, ekskluzywna linia sprzętów AGD, która w stylowej oprawie kryje inteligentne wnętrze. Urządzeniami można sterować zdalnie za pomocą smartfona lub tabletu i dedykowanej aplikacji. Linia Amica IN. wykorzystuje również możliwości jakie daje Internet Rzeczy, dzięki czemu poszczególne sprzętu mogą komunikować się między sobą, zaś zaawansowane funkcje, wpływają na komfort i bezpieczeństwo użytkowania. Inspirujący design urządzeń linii Amica IN. nawiązuje do światowych trendów w projektowaniu wnętrz. Trzy modne odcienie, w których występują urządzenia – black magic, manhattan beige oraz pure white – nadadzą charakteru nowoczesnym kuchniom bez względu na styl wykończenia. Nagrody i wyróżnienia przyznane linii Amica IN. (iF Design Award, a także Red Dot Award w kategorii Product Design) stanowią potwierdzenie wysokich kompetencji firmy Amica w obszarze wzornictwa.
kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl
tel: +48 882 393 992
Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 40 rynkach zagranicznych. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem prestiżowych nagród branżowych i konsumenckich, do których należą m.in. Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej, Superbrand Made In Poland i Godło Teraz Polska.
kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl
tel: +48 882 393 992
Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 40 rynkach zagranicznych. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem prestiżowych nagród branżowych i konsumenckich, do których należą m.in. Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej, Superbrand Made In Poland i Godło Teraz Polska.