technologie towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
„Good morning world!” na Facebooku i nowa aplikacja Nescafé 360° od Nestlé
Nescafé – kawowa marka Nestlé przygotowała kolejną gratkę dla swoich fanów w social mediach. W partnerstwie z Facebookiem pioniersko wykorzystuje stworzone przez portal narzędzie, które po raz pierwszy pozwala dowolnie obracać na własnym smartfonie filmy sferyczne, czyli prezentujące obraz w perspektywie 360°.
Film „Good Morning World” prezentuje różne osoby przy porannej kawie w ich własnych kuchniach na całym świecie. Poza zamiłowaniem do porannej kawy łączy ich to, że wszyscy śpiewają i grają z wykorzystaniem łyżek, kubków, widelców i słoików kawy hit „Don’t Worry” norweskiej formacji Madcon. To, co jest wyjątkowe w przypadku tego wideo, to możliwe po raz pierwszy na Facebooku rotowanie filmu na smartfonach.
Młodym miłośnikom kawy od pierwszych chwil każdego poranka towarzyszą ich telefony, które służą poszukiwaniu rozrywki i newsów, a także nowych przeżyć. Wideo 360˚ pozwala marce być z nimi w kontakcie w innowacyjny sposób.
Firma Nestlé niedawno po raz kolejny połączyła siły z Google, oferując fanom kawy nową aplikację Nescafé 360˚ – pierwsze wirtualne doświadczenie kawowe. Nescafé to także pierwsza globalna marka, która przeniosła swoją stronę internetową w całości na platformę Tumblr, aby wzmocnić więź z młodszymi fanami marki poprzez stworzenie im jak największych możliwości kreacji i dzielenia się treścią w social mediach.
Marka Nescafé jest jednym z 6 partnerów Facebooka w launchu technologii 360°.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 10 lokalizacjach. W 2014 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 10 lokalizacjach. W 2014 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.