sprawy społeczne media/marketing/reklama rodzina

Pomóż opuszczonym dzieciom w święta

23.11.2015 | SOS Wioski Dziecięce

W listopadzie ruszyła świąteczna kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz maluchom z biednych wielodzietnych rodzin.

Dzieci, którymi opiekujemy się w SOS Wioskach Dziecięcych to dzieci porzucone, osierocone. Kiedy trafiają do nas wiele z nich nie wie kim jest Święty Mikołaj ani jak wygląda wigilijna wieczerza. Wiele z nich nigdy nie ubierało choinki. Dlatego w tym roku chcemy zorganizować właśnie im niezapomniane Święta Bożego Narodzenia. To spore wyzwanie bo mamy pod opieką aż 1500 dzieci w całej Polsce. - mówi Katarzyna Olszewska ze Stowarzyszenia.

Dzięki ludziom o wielkich sercach Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce może spełnić małe, duże i te bardzo duże świąteczne marzenia dzieci.

Bardzo czekam na choinkę i Mikołaja, w tym roku chciałabym dostać szczotkę do włosów i kolorowe gumki. - powiedziała Eliza, podopieczna świetlicy środowiskowej Stowarzyszenia.

Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone na pomoc podopiecznym Stowarzyszenia.

O tym jak pomóc można przeczytać na stronie:

www.dziecisos.org

Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, na outdoorze i w Internecie. Akcja potrwa do końca grudnia 2015 roku.

Autorką głównego zdjęcia kampanii jest Elena Shumilova, rosyjska fotografka, specjalizująca się w magicznej fotografii dziecięcej. Autorka postanowiła wesprzeć Stowarzyszenie przekazując jedno ze swoich zdjęć na potrzeby kampanii świątecznej.

Dodatkowo w tym roku dzięki współpracy z Gazetą Wyborczą, w ramach kampanii ukaże się specjalna płyta kolęd nagrana przez dzieci, podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych i znanych muzyków. Z dziećmi zaśpiewają między innymi: Natalia Kukulska, Zbigniew Wodecki, Kasia Kowalska, Sonia Bohosiewicz, Magda Kumorek, Anna Dereszowska. Płytę będzie można kupić w grudniu wraz z Gazetą Wyborczą.

Akcja została objęta patronatem radiowej Jedynki, TVP2 oraz Gazety Wyborczej.

informacje o firmie
informacje o firmie