wydarzenia zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

Rich Tour - najwięksi youtuberzy razem na jednej scenie

12.11.2015 | NuPlays S.A.

Na takie wydarzenie czekały miliony fanów - Gimper, Izak, Rojo, Nitro, Mandzio, Isamu w jednej trasie, w dziesięciu miastach w Polsce. 6 grudnia br. youtuberzy ruszają w trasę Rich Tour, w trakcie której na dziesięciu eventach spotkają się z fanami. Atrakcjami są koncert Gimpsona i sety DJ Roko. Do tego występy lokalnych artystów, konkursy, a dla największych fanów opcja VIP biletu z afterparty. Nie warto odkładać zakupu wejściówki. Dostępne są na platformie NuPlays i z każdym dniem ich ubywa.

Takiego składu razem jeszcze nie było! Sześciu największych youtuberów, w odpowiedzi na oczekiwania milionów swoich fanów, podjęło się projektu Rich Tour. W prestiżowych, starannie dobranych klubach dziesięciu miast Polski, odbędzie się show, z którego nikt nie wyjdzie zawiedziony.

Imprezy uświetnią sztandarowe serie, które widzowie będą mogli zobaczyć na żywo w wykonaniu swoich idoli min. Overwatch Hajsowników Gimpera, banowanie haxów, które wykona Izak. Nitrozyniakowi i całej reszcie będzie można zadać pytania, a każdy event zakończy koncert Gimpera, którego utwór "Bombsite A" osiągnął już 6 milionów wyświetleń zdobywając platynę i złoto w ciągu kilku tygodni.

Imprezy Rich Tour z założenia nie są masowe. Decyzja o małej liczbie widzów i zachowanie intymnej formy eventów wynika z przekonania ekipy Rich Zone, że fani i kontakt z nimi jest najważniejszy.

„Fenomen youtuberów jest faktem, a wynika z prostej zasady, że pokazują oni to, co ludzie rzeczywiście chcą oglądać. Nie są oni tworem wytwórni muzycznych, nie promują ich na siłę żadne stacje telewizyjne i radiowe. Internauci sami ich wybierają, bo są prawdziwi i niesztampowi” – mówi Mateusz Podgańsky menadżer i organizator Rich Tour.    

Patronat medialny nad wydarzeniem objęła Czwórka Polskie Radio.

Zakup biletów dostępny jest na stronie: www.richtour.nuplays.pl

Więcej o samej trasie dowiesz się: http://tour.richzone.eu/

Harmonogram trasy:

06.12.2015      Poznań                                   

07.12.2015      Szczecin                                 

08.12.2015      Sopot                         

09.12.2015      Bydgoszcz                              

10.12.2015      Katowice                               

13.12.2015      Kraków                                  

14.12.2015      Lublin                         

15.12.2015      Łódź                           

16.12.2015      Białystok                                

17.12.2015      Warszawa                             

           

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).