media/marketing/reklama turystyka/wypoczynek

Poznaj cały świat przeżyć – hasłem kampanii Lato 2016 w Rainbow przygotowanej przez Fat Baby

02.11.2015 | Rainbow

Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc.

- Korzyści płynących z rezerwowania oferty na lato już teraz jest wiele i to jest nie tylko bardzo atrakcyjny rabat, ale też pełny wybór kierunków i hoteli – wybór, który wraz z upływem czasu stopniowo się zmniejsza - komentuje Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu w Rainbow.

-Ideą kampanii „Cały świat przeżyć” jest pokazanie emocji towarzyszących poznawaniu nowych miejsc. Wyjazd na wakacje to przecież nie tylko piękne widoki i wygodne hotele, ale przede wszystkim wrażenia kulinarne, nowe znajomości, niecodzienne atrakcje i charakterystyka obcowania z odmiennymi kulturami - dodaje Adam Szczepocki, dyrektor kreatywny Fat Baby.

Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz TWIN, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.

Spot z kampanii „Cały świat przeżyć”:
https://www.youtube.com/watch?v=-GFJhRrOWck

 

kontakt dla mediów
Rainbow
Maciej Szczechura

maciej.szczechura@R.pl

informacje o firmie

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla marki Rainbow, Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA
TWIN to nowo powstała agencja świadcząca usługi z obszaru komunikacji marketingowej w nowych mediach
Dom mediowy Blueway Com realizuje cykliczne kampanie w mediach m.in dla firm: Rossmann, Berlitz, FLC Pharma i STS. Od ponad trzech lat współpracuje z Rainbow.
Rainbow Tours (nazwa handlowa Rainbow) istnieje na rynku touroperatorów od 25 lat. Od roku jest na drugim miejscu na rynku organizatorów turystyki w Polsce. Firma wielokrotnie nagradzana za jakość, rzetelność i osiągnięte wyniki finansowe. Od 2007 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.

kontakt dla mediów
Rainbow
Maciej Szczechura

maciej.szczechura@R.pl

informacje o firmie

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla marki Rainbow, Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA
TWIN to nowo powstała agencja świadcząca usługi z obszaru komunikacji marketingowej w nowych mediach
Dom mediowy Blueway Com realizuje cykliczne kampanie w mediach m.in dla firm: Rossmann, Berlitz, FLC Pharma i STS. Od ponad trzech lat współpracuje z Rainbow.
Rainbow Tours (nazwa handlowa Rainbow) istnieje na rynku touroperatorów od 25 lat. Od roku jest na drugim miejscu na rynku organizatorów turystyki w Polsce. Firma wielokrotnie nagradzana za jakość, rzetelność i osiągnięte wyniki finansowe. Od 2007 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.