wydarzenia internet kultura/sztuka/rozrywka technologie

UrbSymphony - wyjątkowy koncert do obejrzenia on-line

30.10.2015 | NuPlays S.A.

Już dziś Michał Urbaniak, jeden z najsłynniejszych polskich jazzmanów wystąpi w Filharmonii Narodowej w towarzystwie orkiestry symfonicznej pod batutą maestro Jerzego Maksymiuka. Bilety na ten wyjątkowy koncert zostały wyprzedane w ciągu kilku dni, ale dzięki współpracy Filharmonii Narodowej i NuPlays istnieje możliwość bezpłatnego obejrzenia i wysłuchania transmisji on-line koncertu. A na NuPlays można już kupić album UrbSymphony w formie cyfrowej lub na winylu (http://ubx.nuplays.pl/urbsymphony). Transmisja rozpocznie się o godz. 19:30.

„Jazz to moje życie… Skrzypce są moją żoną, a saksofon – kochanką. Fusion, reggae, samba, salsa, hip-hop, rap, r&b – to dla mnie wszystko jazz. Uważam, że Bóg stworzył muzykę, ale to ludzie podzielili ją na kategorie” – uważa Michał Urbaniak. Taki pogląd odzwierciedla dokładnie styl jego muzyki przełamujący gatunkowe konwencje, łączący różne style. A jednym z najlepszych tego przykładów jest projekt, który zabrzmi w Filharmonii Narodowej – UrbSymphony, oparty na kompozycjach Michała Urbaniaka Sketches of Manhattan.

Istotną rolę w tym projekcie, obok Orkiestry Symfonicznej i zespołu jazzowego (skrzypce, saksofon, trąbka, fortepian, bas, perkusja) spełnia raper – to przekorna idea Michała Urbaniaka wprowadzania rapu, czyli rytmicznie skandowanej, społecznie zaangażowanej, często emocjonalnej śpiewo-mowy – na filharmoniczne estrady.

Do współpracy przy projekcie jazzman zaprosił wybitnego dyrygenta, maestro Jerzego Maksymiuka. Poprowadzi on Orkiestrę Filharmonii Narodowej.

Bezpłatna transmisja dostępna będzie na wszystkich urządzeniach. Znajduje się pod adresem:  https://nuplays.pl/page/live

 

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).