wydarzenia zdrowie towary konsumpcyjne

Co jest w tej torebce? O produktach suchych do gotowania. Konferencja marki Knorr

12.10.2015 | Knorr

Jak powstają produkty marki Knorr? Odpowiedź na to pytanie była celem konferencji prasowej zorganizowanej 8 października w warszawskiej restauracji Boathouse. Przedstawiciele mediów: wydawnictw prasowych, portali internetowych, radio oraz blogerzy mogli przekonać się, jak wygląda droga powstawania produktu Knorr, a nawet samemu go skomponować.

Wydarzenie zostało podzielone na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Podczas pierwszej gościom został przybliżony proces powstawania Fixów Knorr. Eksperci marki opowiedzieli o gospodarstwach prowadzonych zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, w których uprawiane są warzywa do produktów Knorr. Jednocześnie przedstawione zostały działania i cele firmy Unilever w zakresie Planu „Życie w sposób zrównoważony”.

Istotę suszenia, w wyniku którego powstają produkty Knorr i które jest jedną z najstarszych metod przedłużania trwałości żywności, przybliżyła dr hab. Ewa Jakubczyk z Katedry Inżynierii Żywności i Organizacji Produkcji Wydziału Nauk o Żywności Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Następnie szef kuchni Knorr Piotr Murawski zaprezentował uczestnikom konferencji powstawanie Fix Spaghetti Napoli. Na ich oczach przygotował kompozycję suszonych składników, które tworzą produkt. Dzięki temu goście mogli się przekonać, że to, co znajduje się w torebce, to głównie suszone warzywa, zioła i przyprawy zestawione przez szefów kuchni Knorr w odpowiednich proporcjach w kompozycję.

Głos zabrała także żywieniowiec marki Knorr Iwonna Niegowska, która skupiła się na problemie nadmiernego spożycia soli w naszym kraju. Jednocześnie przedstawiła osiągnięcia marki w procesie ciągłej redukcji soli w swoich produktach. W rezultacie mogą być one elementem jadłospisu konsumentów chcących przestrzegać zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia, która wyznaczyła maksymalne dzienne spożycie soli na poziomie 5 g .

Podczas drugiej części spotkania, na Polu Doświadczeń Knorr, goście mogli stworzyć swój własny Fix, przekonać się, na czym polega proces suszenia i sprawdzić swoją wiedzę z zakresu żywności i żywienia.

 

kontakt dla mediów
Joanna Szałasz
specjalista public relations, Knorr
Joanna Szałasz

joanna.szalasz@knorr.pl

tel: +48 536 410 824

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Joanna Szałasz
specjalista public relations, Knorr
Joanna Szałasz

joanna.szalasz@knorr.pl

tel: +48 536 410 824

informacje o firmie