nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości technologie
Amica z nową promocją konsumencką
„Perfekcyjna zabudowa” to hasło nowej, ogólnopolskiej akcji konsumenckiej firmy Amica, która wystartowała 15 września. Akcja obejmuje sprzęt AGD do zabudowy i potrwa do 30 listopada.
Promocja „Perfekcyjna zabudowa” ma na celu zachęcenie konsumentów do wyboru całej gamy urządzeń marki Amica. Przy zakupie wybranych urządzeń AGD i skompletowaniu 1 z 4 zestawów do zabudowy, klienci firmy Amica mogą dostać w prezencie nawet 1000 zł. Nagroda zostanie przekazana w postaci karty przedpłaconej Visa lub w postaci przelewu dokonanego na konto bankowe uczestnika promocji.
Mechanizm działania promocji jest prosty. Po dokonaniu zakupu jednego z Zestawów Promocyjnych klienci muszą jedynie zarejestrować się na stronie akcji i wypełnić dostępny formularz, załączając kopię rachunku. Zgłoszenia można wysyłać również drogą e-mailową lub tradycyjną.
Informacje o akcji promocyjnej pojawią się w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Na potrzeby działań komunikacyjnych na stronie www.amica.pl powstała również dedykowana zakładka: www.amica.pl/perfekcyjnazabudowa, gdzie znaleźć można szczegółowe informacje oraz Regulamin Oferty Specjalnej.
Za realizację i obsługę działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Stokrotka. Komunikacją PR zajmuje się agencja Monday PR.
kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl
tel: +48 882 393 992
Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna
z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka zatrudnia blisko 2500 osób w Polsce i za granicą. W 2014 r. Amica Wronki S.A. przekroczyła 2 mld zł przychodów, z czego ponad 70 procent generuje na ponad 50 rynkach zagranicznych. W marcu 2015 r. kapitalizacja spółki przekroczyła 1 mld zł. Marka Amica jest najbardziej rozpoznawalną marką AGD w Polsce i od wielu lat pozostaje marką numer jeden pod względem ilości sprzedanych urządzeń do polskich konsumentów. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem wielu prestiżowych nagród polskich i międzynarodowych takich jak Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej czy Red Dot Design Award: Best of the Best.
kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl
tel: +48 882 393 992
Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna
z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka zatrudnia blisko 2500 osób w Polsce i za granicą. W 2014 r. Amica Wronki S.A. przekroczyła 2 mld zł przychodów, z czego ponad 70 procent generuje na ponad 50 rynkach zagranicznych. W marcu 2015 r. kapitalizacja spółki przekroczyła 1 mld zł. Marka Amica jest najbardziej rozpoznawalną marką AGD w Polsce i od wielu lat pozostaje marką numer jeden pod względem ilości sprzedanych urządzeń do polskich konsumentów. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem wielu prestiżowych nagród polskich i międzynarodowych takich jak Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej czy Red Dot Design Award: Best of the Best.