internet budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek
Best Western wprowadza nową mobilną stronę internetową i aplikacje
Warszawa, 8 października 2015 r. – Best Western International unowocześnia swój mobilny system rezerwacji. Dzięki nowo wprowadzonym zmianom, takim jak np. udostępnienie przejrzystego, intuicyjnego interfejsu, klienci sieci korzystający z tabletów i smartfonów mogą teraz jeszcze łatwiej pozyskać interesujące ich informacje o poszczególnych obiektach i dokonać rezerwacji.
Nowa mobilna strona internetowa jest drugim, spośród trzech etapów procesu zmiany digitalowej platformy Best Western. W sierpniu br. marka wprowadziła nowe strony internetowe dla ponad 2000 hoteli Best Western w Ameryce Północnej. Ponadto wiosną 2016 r. sieć udostępni zupełnie nową, w pełni intuicyjną stronę bestwestern.com. Będzie ona odświeżoną wersją obecnej platformy, która została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej (Compuware; Best of the Web Gold Award; 2012-2015).
Dzięki naszej nowej mobilnej stronie internetowej i aplikacjom chcemy ulepszyć całościowe doświadczenie klientów związane z korzystaniem z naszych usług. Dążymy do zwiększenia liczby dokonywanych rezerwacji i wzmocnienia lojalności naszych klientów. Chcemy także zasygnalizować gościom już na etapie dokonywania rezerwacji, że pobyt w naszych hotelach wiąże się z wyjątkową obsługą i pozytywnymi odczuciami – powiedziała Dorothy Dowling, senior vice president, marketing and sales. Obecnie nasze działania koncentrują się na zwiększeniu obecności na urządzeniach mobilnych. Poprzez dostarczenie klientom mobilnej platformy opartej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne chcemy, aby proces komunikacji z naszą marką na urządzeniach przenośnych był jeszcze szybszy i prostszy – dodała Dowling.
Nagranie ukazujące nową mobilną platformę Best Western dostępne jest tutaj.
Wprowadzone zmiany w ramach nowej mobilnej platformy i aplikacji Best Western obejmują m.in.:
- nowatorską porównywarkę hoteli Best Western,
- ulepszone funkcje selekcji, które opierają się na całościowej ocenie, udogodnieniach oferowanych przez poszczególne obiekty itp.,
- mapę atrakcji dostępnych w pobliżu konkretnych hoteli,
- poprawioną stronę graficzną strony, uwzględniającą większą liczbę zdjęć i zachęcającą użytkowników do wchodzenia w interakcje i zapoznawanie się z przekazem,
- integrację strony z programem lojalnościowym Best Western Rewards®.
Wraz z nową odsłoną mobilnej strony internetowej i aplikacji Best Western chcemy wzmocnić zaangażowanie naszych klientów i wesprzeć ich w całym procesie dokonywania rezerwacji na urządzeniach przenośnych. Jesteśmy przekonani, że wprowadzone udogodnienia będą użyteczne dla naszych klientów, którzy dzięki nim będą mogli jeszcze łatwiej zaplanować podróż, a także wyszukać i zarezerwować hotel na swoim ulubionym urządzeniu mobilnym – powiedział Greg Adams, vice president of business technology and eCommerce.
Tutaj można pobrać aplikację mobilną Best Western na iPhone’a, a tutaj na urządzenia z systemem Android.
informacje o firmie
O Best Western International (od listopada br. Best Western Hotels & Resorts):
Best Western International posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
informacje o firmie
O Best Western International (od listopada br. Best Western Hotels & Resorts):
Best Western International posiada siedzibę główną w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Od 69 lat każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Obecnie sieć obejmuje 4 100 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod sześcioma markami: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. To, co łączy obiekty Best Western, to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Wielokrotnie nagradzany Best Western Rewards skupia obecnie ponad 25 milionów podróżujących. Jest to jeden z niewielu programów lojalnościowych, w którym zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Ponadto ponad połowa z wszystkich hoteli Best Western otrzymała certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.