kultura/sztuka/rozrywka technologie media/marketing/reklama

Lenny Kravitz kontra James Franco w aktorskim zwiastunie Guitar Hero Live

05.10.2015 | Activision

Guitar Hero LIVE® - James Franco stawia czoła Lenny'emu Kravitzowi w wielkiej rockowej bitiwe w aktorskim zwiastunie „Win The Crowd"

Doświadczony reżyser filmów komediowych Jonathan Krisel staje za kamerą nowego spotu

 

 

Santa Monica, Kalifornia – 5 października 2015 r. – na kilka tygodni przed długo wyczekiwanym powrotem serii Guitar Hero, Activision Publishing, Inc., spółka całkowicie zależna od Activision Blizzard, Inc. (Nasdaq: ATVI), zaprezentowała nowy, aktorski zwiastun Guitar Hero Live z Jamesem Franco i Lennym Kravitzem. Spot „Win the Crowd”, wyreżyserowany przez Jonathana Krisela (Portlandia, SNL), pokazuje, jak zabawny aktor i legendarny gwiazdor stają do pojedynku o tytuł króla muzycznych festiwali w Guitar Hero Live. W zwiastunie pojawia się utwór Kravitza pt. „Are You Gonna Go My Way”, dostępny również w grze. Pełna, 90-sekundowa wersja klipu, dostępna jest już w Internecie. To początek kampanii z okazji premiery Guitar Hero Live – tytułu, który rozpocznie nową erę w historii gier muzycznych i wprowadzi dwa nowe, ekscytujące sposoby gry: GH Live, podczas którego gracz staje naprzeciwko prawdziwych widzów reagujących na jego popisy, oraz GHTV, pierwszą na świecie grywalną telewizję muzyczną.

 

Guitar Hero Live daje ci szansę realizacji marzeń o staniu się gwiazdą rocka i występach przed prawdziwą publicznością, która reaguje na to, jak grasz, dlatego też obserwowanie, jak James Franco i Lenny Kravitz starają się zdobyć jak najwięcej fanów w grze, było niezwykłym przeżyciem” – mówi Tim Ellis, dyrektor ds. marketingu w firmie Activision Publishing, Inc. „Niektóre z najlepszych fragmentów, które pojawiają się w spocie, zostały zaimprowizowane przez Jamesa i Lenny’ego. Widać, że była między nimi chemia i świetnie się bawili. My po prostu daliśmy im wolną rękę”. 

Activision powierzyło kierownictwo artystyczne zwiastuna pochodzącej z Los Angeles agencji 72andSunny. Firma zamierza promować powrót serii poprzez szeroko zakrojoną, wielokanałową, globalną kampanię promocyjną, która ruszy już dziś.

Guitar Hero Live zawiera dwa nowe tryby, w tym grę z perspektywy pierwszej osoby, podczas której postać gracza znajdzie się na scenie jako główna gwiazda koncertu. GH Live to krok milowy w kwestii realizmu rozgrywki i niezrównane doświadczenie pozwalające przeżyć prawdziwą mieszankę emocji wiążących się z graniem na żywo. Gracze będą występować w prawdziwym zespole, przed prawdziwymi ludźmi, którzy natychmiast reagują na ich wzloty i upadki. Gra zawiera także GHTV – nowy, rewolucyjny sposób zabawy z Guitar Hero. W ramach tej działającej 24 godziny na dobę telewizji muzycznej gracze będą mieli okazję akompaniować aktualizowanej na bieżąco kolekcji teledysków – od absolutnych nowości po znane hity. GHTV to dynamiczna, stale rozwijająca się platforma będąca niewyczerpanym źródłem odkryć muzycznych, a także pozwalająca odtworzyć atmosferę imprezy we własnym salonie. 

Gra Guitar Hero Live będzie dostępna od 23 października w Europie i od 20 października w Ameryce Północnej na systemy rozrywki komputerowej PlayStation®4 i PlayStation®3, uniwersalny system gier i rozrywki Xbox One, system gier i rozrywki Xbox 360 firmy Microsoft, konsolę Wii U™ oraz na urządzenia iOS, w tym na iPada, iPhone’a oraz iPod Touch. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę http://www.guitarhero.com, www.facebook.com/GuitarHero, www.youtube.com/guitarhero lub obserwuj @guitarhero na Twitterze oraz Instagramie.

 

Oficjalnym dystrybutorem gry Guitar Hero Live w Polsce jest CDP.pl. Zamówienia przedpremierowe składać można na stronie  http://bit.ly/1VB9w6I

informacje o firmie

Informacje o CDP.pl

CDP.pl to firma działająca na krajowym rynku, zajmująca się od 20 lat wydawaniem i dystrybucją gier komputerowych. W styczniu 2012 roku Spółka uruchomiła dział Gier Bez Prądu, a w październiku 2012 r. serwis cyfrowej dystrybucji CDP.pl oferujący użytkownikom możliwość zakupu i pobrania przez internet gier komputerowych, e-booków, filmów, audiokomiksów i e-komiksów. Spółka jest polskim dystrybutorem produktów marki Wiedźmin oraz między innymi tytułów Activision Publishing, Blizzard Entertainment, Disney Consumer Products and Interactive Media, Konami, Focus Home Interactive, Nordic Games oraz gier karcianych Wizards of the Coast. W styczniu 2015 spółka uruchomiła nowoczesną platformę e-Commerce z produktami fizycznymi i cyfrowymi w sześciu kategoriach: książki, gry, muzyka, filmy, sprzęt i produkty z segmentu hobby. 

 

Informacje o Activision Publishing

Firma Activision Publishing, Inc., mająca swoją siedzibę w Santa Monica w stanie Kalifornia, jest czołowym światowym producentem i wydawcą interaktywnych produktów rozrywkowych. Firma Activision posiada oddziały na całym świecie. Więcej informacji na temat firmy Activision oraz jej produktów można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej www.activision.com lub na profilu firmy w serwisie Twitter @Activision.

informacje o firmie

Informacje o CDP.pl

CDP.pl to firma działająca na krajowym rynku, zajmująca się od 20 lat wydawaniem i dystrybucją gier komputerowych. W styczniu 2012 roku Spółka uruchomiła dział Gier Bez Prądu, a w październiku 2012 r. serwis cyfrowej dystrybucji CDP.pl oferujący użytkownikom możliwość zakupu i pobrania przez internet gier komputerowych, e-booków, filmów, audiokomiksów i e-komiksów. Spółka jest polskim dystrybutorem produktów marki Wiedźmin oraz między innymi tytułów Activision Publishing, Blizzard Entertainment, Disney Consumer Products and Interactive Media, Konami, Focus Home Interactive, Nordic Games oraz gier karcianych Wizards of the Coast. W styczniu 2015 spółka uruchomiła nowoczesną platformę e-Commerce z produktami fizycznymi i cyfrowymi w sześciu kategoriach: książki, gry, muzyka, filmy, sprzęt i produkty z segmentu hobby. 

 

Informacje o Activision Publishing

Firma Activision Publishing, Inc., mająca swoją siedzibę w Santa Monica w stanie Kalifornia, jest czołowym światowym producentem i wydawcą interaktywnych produktów rozrywkowych. Firma Activision posiada oddziały na całym świecie. Więcej informacji na temat firmy Activision oraz jej produktów można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej www.activision.com lub na profilu firmy w serwisie Twitter @Activision.