nowe produkty/usługi transport

Nowe Super Assistance w Proama

25.09.2015 | Proama

Brak limitów holowania na terenie RP i auto zastępcze na terenie UE to wybrane zmiany wprowadzone przez Proama w ramach Super Assistance. Wraz z bogatszym zakresem nie zmienia się cena ubezpieczenia – 169 zł rocznie.

            W ślad za wydłużeniem wieku ubezpieczanego auta do 12 lat w Autocasco, Proama dokonała również zmian w zakresie ochrony w ramach ubezpieczenia Super Assistance.

- Chcieliśmy jak najlepiej dopasować ochronę do potrzeb Klientów. Wiemy natomiast, że to Agenci najlepiej znają swoich Klientów, dlatego zapytaliśmy ich o to, jak wzbogacić Super Assistance - wyjaśnia Dawid Piasecki, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Proama.

- Obserwuję, że wśród Klientów kupujących Autocasco coraz popularniejsze są usługi assistance. Zwracają oni również uwagę na zakres tych usług i realność skorzystania z nich. Dlatego ważne są np. limity holowania, by na terenie Polski móc odholować auto zarówno spod domu, jak i z dalekiej wyprawy do zaufanego warsztatu, znajdującego się blisko miejsca zamieszkania. Często zostawienie auta w obcym warsztacie na czas naprawy jest dla Klientów kłopotliwe. Dlatego dobrze, jeżeli assistance nie ma limitów holowania na terenie Polski, a do tego zapewnia auto zastępcze – wyjaśnia Emilia Mędrzecka z Multiagencji Ubezpieczeniowej E&M w Warszawie.

W efekcie konsultacji z agentami w nowym Super Assistance zlikwidowane zostały limity holowania na terenie RP, a na terenie UE limit ten został ustalony na 500 km. Kolejną zmianą jest możliwość skorzystania z auta zastępczego nie tylko w Polsce ale również w innych krajach europejskich.

- Klienci, którzy wolą wygodę mogą zamiast auta zastępczego wybrać zwrot kosztów przejazdów taksówką – na terenie Polski. Jest to dobra alternatywa dla osób, które wykorzystują swoje cztery kółka przede wszystkim do dojazdów do pracy. Decydując się na tę usługę, w odróżnieniu od pojazdu zastępczego, nie ponoszą oni kosztów paliwa, nie muszą się również martwić np. o znalezienie miejsca parkingowego – mówi Ewa Kłos, Dyrektor Departamentu Produktu w Proama. - Pojazd zastępczy lub zwrot kosztów przejazdów taksówką w ramach Super Assistance dostępne są aż do 7 dni.

Dzięki tym zmianom za 169 zł rocznie Klient otrzymuje jeszcze bardziej rozbudowaną pomoc serwisową, pomoc w podróży, a także wsparcie informacyjne, w tym dostęp do infolinii medycznej oraz usług tłumacza, które świadczone są w większości państw europejskich.

Super Assistance jest dostępny dla Klientów Proama, którzy zdecydowali się nabyć ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych lub jeden z pakietów Autocasco: ASO lub Komfortowy. Produkt ten jest przeznaczony dla aut do 10 lat.

Dla samochodów starszych rekomendowany jest Midi Assistance, czyli zestaw usług pomocowych, z których można skorzystać w przypadku kradzieży auta, wypadku drogowego, awarii w ograniczonym zakresie lub innych zdarzeń na terenie Polski.

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik Prasowy, Proama
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@proama.pl

tel: 797604442

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik Prasowy, Proama
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@proama.pl

tel: 797604442

informacje o firmie