wydarzenia styl życia zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama
UrbanatorDays - Zostało tylko kilka dni
Michał Urbaniak już po raz dziewiąty zaprasza młodych muzyków na UrbanatorDays do Łodzi. 30 września wraz z najlepszymi jazzmanami z Nowego Jorku będzie zarażał zdolną młodzież pasją, a 1 października zagra w klubie Wytwórnia koncert, który z pewnością na długo zapadnie w pamięć słuchaczom.
Ideą Urbanator Days są warsztaty pod okiem wybitnych artystów światowej sceny muzycznej skierowane do utalentowanych, młodych wokalistów, jazzmanów, hiphopowców i pasjonatów muzyki. Pomysłodawcą i organizatorem wydarzenia jest Michał Urbaniak, międzynarodowej sławy skrzypek, saksofonista i kompozytor. Wszyscy, którzy grają i tworzą muzykę mogą jeszcze tylko przez kilka dni zgłaszać udział w warsztatach za pomocą aplikacji na fanpage’u Urbanator Days lub na stronie internetowej www.urbanatordays.com. Warsztaty są BEZPŁATNE.
„Nie będziemy podczas warsztatów uczyć się jazzu. Będziemy studiować muzykę rytmiczną. Wyobraźmy sobie, że odcinamy człowiekowi głowę. Co zostaje? Serce, dusza i jeszcze "to". Kiedyś w uformowaniu tego nieuchwytnego "zęba" pomagał protest przeciwko komunie. Łapię się czasami na scenie, że mimo zmiany ustroju wciąż to robię. Kiedy słyszę słowo "jazz", mam dreszcze. Tej muzyki i towarzyszącej jej emocji nie da się opowiedzieć. Ona przeszywa duszę. Trzyma przy życiu.” – mówi sam mistrz o swojej nieprzemijającej fascynacji jazzem.
Wyjątkowy koncert i jam session
Tuż po warsztatach, 1 października w Klubie Wytwórnia odbędzie się koncert, z udziałem legendarnego zespołu SBB, który właśnie nagrał płytę z Michałem Urbaniakiem w studiu Agnieszki Osieckiej Programu Trzeciego Polskiego Radia. A po koncercie odbędzie się jam session, w którym udział wezmą uczestnicy warsztatów i mistrzowie, wśród których znajdą się takie gwiazdy jak wybitny basista z Nowego Jorku – All MacDowell, perkusista Frank Parker, wokalista i keybordzista Xantone Blacq, gitarzysta Femi Temowo oraz tańczący raper Andy Ninvalle. Specjalnym gościem będzie rewelacyjna Camille Bertault z Francji – wokalne odkrycie Urbaniaka.
Bilety
Organizator pod jednym adresem: https://nuplays.pl/urbanatordays oferuje fanom bilety na koncert w łódzkim klubie Wytwórnia (do biletu dołączony jest album w formacie MP3), transmisję live koncertu w sieci, płyty CD, karty dCards oraz koszulki.
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).