nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne

Nespresso odkrywa sekrety włoskiej tradycji picia kawy

15.09.2015 | Nestlé Polska S.A.

Firma Nespresso regularnie tworzy wyczekiwane przez miłośników „małej czarnej” edycje limitowane kaw, zaskakując nowymi doświadczeniami smakowymi. W tym roku marka na ograniczony czas wprowadza do oferty dwa nowe rodzaje ristretto: Tribute to Milano oraz Tribute to Palermo. Mieszanki te są hołdem składanym różnorodności i bogactwu włoskiej kultury – w tym tradycji picia kawy w tym kraju. Powstały one z inspiracji dwoma kontrastującymi ze sobą miastami - Mediolanem oraz Palermo.

„Zachęceni uznaniem, jakie zdobyły nasze wcześniejsze włoskie mieszanki: Triest oraz Neapol, postanowiliśmy dalej dzielić się z naszymi klientami miłością Włochów do kawy. Tym razem zainspirowały nas kolejne dwa miasta - Mediolan i Palermo, w których sposób picia kawy zupełnie się różni. To dlatego nowa kawa Tribute to Milano oddaje atmosferę zgiełku eleganckiego i tętniącego życiem Mediolanu, gdzie mieszkańcy delektują się kawą szybko, stojąc przy barze. Zupełnie inaczej Tribute to Palermo, które przywołuje klimat sycylijskich targów miejskich, przepełnionych przyprawami we wszystkich kolorach, gdzie aromat kakao i pikantnego pieprzu pobudzają wszystkie zmysły kupujących” - wyjaśnia Karsten Ranitzsch, pełniący funkcję Head of Coffee w firmie Nespresso.

Nespresso to od lat synonim jakości. Nowe kawy ristretto z edycji włoskiej to mieszanki naturalnej, ręcznie zbieranej kawy - szlachetniej Arabiki oraz wyselekcjonowanych ziaren Robusty. Użyte owoce kawowca zbierane są w Ameryce Południowej i Środkowej oraz Afryce Wschodniej.

Tribute to Milano i Tribute to Palermo szczególnie przypadną do gustu miłośnikom kaw intensywnych. Swój włoski temperament najlepiej ujawniają w postaci czystej, czarnej kawy, ale ciekawe niuanse smakowe odkrywają także z dodatkiem mleka. Tribute to Milano w formie latte macchiato charakteryzuje się łagodnym, kremowym smakiem z nutami karmelu, zaś Tribute to Palermo przygotowane jako cappuccino ujawnia nuty korzenne i drewna, zachowując jednocześnie swój mocny charakter.

Kawy Tribute to Milano oraz Tribute to Palermo dostępne są w butikach Nespresso, w sklepie internetowym marki na nespresso.com oraz poprzez telefoniczną infolinię od 31 siepania 2015 roku do wyczerpania zapasów. Cena wynosi 1,99 zł za kapsułkę.

 

Tribute to Milano

Ristretto 25 ml /  Intensywność: 9

Profil kawy: Bardzo aromatyczne ristretto o wyrafinowanym smaku. Łączy w sobie delikatny aromat owoców i słodkich nut zbożowych.

Pochodzenie: Mieszanka Arabiki z Południowej i Środkowej Ameryki (Kolumbia, Kostaryka i Gwatemala) wzbogacona dodatkiem płukanych ziaren Robusty pochodzących z Gwatemali.

 

Tribute to Palermo

Ristretto 25 ml /  Intensywność: 11

Profil kawy: Ristretto o pełnym smaku i jedwabistej konsystencji, przyjemnie wyczuwalnej na podniebieniu. Intensywny proces palenia uwydatnia aromaty kakao i pikantnych nut pieprzowych.

Pochodzenie: Mieszanka kaw Arabika ze Wschodniej Afryki (Uganda, Etiopia) z dodatkiem Robusty z Ugandy.

informacje o firmie

***

Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w 62 krajach i zatrudnia  ponad 10.500 pracowników. W 2014 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 400 butików. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com.

* * * Dodatkowe informacje dostępne są:

W butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
W butiku Nespresso - Warszawa, Centrum Handlowe Arkadia, Al. Jana Pawła II 82
W butiku Nespresso – Wrocław, ul. Heleny Modrzejewskiej 2
W butiku Nespresso – Kraków, Rynek Główny 12
pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii: 800 51 52 53,
na stronie www: www.nespresso.com/pl
na oficjalnym profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/Nespresso

informacje o firmie

***

Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w 62 krajach i zatrudnia  ponad 10.500 pracowników. W 2014 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 400 butików. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com.

* * * Dodatkowe informacje dostępne są:

W butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
W butiku Nespresso - Warszawa, Centrum Handlowe Arkadia, Al. Jana Pawła II 82
W butiku Nespresso – Wrocław, ul. Heleny Modrzejewskiej 2
W butiku Nespresso – Kraków, Rynek Główny 12
pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii: 800 51 52 53,
na stronie www: www.nespresso.com/pl
na oficjalnym profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/Nespresso