towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Tomson odkrywa karty - wystartował "Projekt KLUB"

12.08.2015 | Pernod Ricard

Tomasz Lach, znany jako Tomson – wokalista zespołu Afromental i trener programu „The Voice of Poland” został ambasadorem akcji „Projekt KLUB”. W trwającym od 3-go sierpnia projekcie każdy będzie miał szansę zostać przez tydzień szefem jednego z najlepszych klubów w Krakowie i Warszawie, w którym będzie mógł zaaranżować swoją autorską przestrzeń klubową i zorganizować imprezę marzeń. Aby wziąć udział w akcji wystarczy zamieścić swoje zgłoszenie na stronie www.projektklub.pl i przekonać jury, że to właśnie Ty i Twój oryginalny pomysł zasługujecie na nagrodę. Wsparciem uczestników we wszelkich kwestiach dotyczących organizacji będzie Tomson. Akcję „Projekt KLUB” firmuje marka whisky Ballantine’s.

Idealny klub to… tajemniczy speakeasy, przebierana impreza, a może pełne przepychu przyjęcie w stylu Gatsbiego? Tak naprawdę ile osób, tyle preferencji. Projekt Klub ma dać szansę zrealizować marzenie o idealnym klubowym miejscu na mapie miasta.

Co to za projekt?

„Projekt KLUB” to unikalny konkurs, w którym główną nagrodą jest posada szefa klubu w jednym z najlepszych klubów w Polsce. Jak ją zdobyć? Po pierwsze i najważniejsze – nie ograniczać swojej wyobraźni i kreatywności! Po drugie, nagrać materiał wideo i zamieścić na stronie internetowej projektu: www.projektklub.pl. Po trzecie być sobą i zarazić swoją pasją jurorów. W filmiku uczestnik powinien przedstawić swój oryginalny pomysł na wymarzony klub i imprezę oraz przekonać jury (w tym Tomsona), że to właśnie on zasługuje na tę posadę. Twórcy trzech najciekawszych zgłoszeń zrealizują własną wizję klubu i zostaną przez tydzień szefami jednych z najlepszych miejsc na imprezowej mapie Polski – klubu Room 13 w Warszawie i klubu Lokal w Krakowie. Każdy ze zwycięzców otrzyma pensję w wysokości 5 tys. PLN netto oraz 6 dni na przygotowanie miejsca i imprezy wedle własnego pomysłu.

Tomson poleca!

Ambasadorem kampanii i mentorem dla zwycięzców jest Tomson – wokalista popularnej grupy Afromental, a także trener show „The Voice of Poland”. Muzyk pomoże we wskazaniu osób, których pomysły oraz osobowość zasłużyły na wygraną. Doradzi im także, jak zorganizować imprezę, o której będzie mówiło całe miasto. Tomson wystąpił również w filmie promującym Projekt Klub, który można obejrzeć na FB ambasadora.

 – Stay True! To hasło marki, które mocno do mnie przemawia. Taki też jest „Projekt KLUB”, w który się zaangażowałem! Pasja, bycie sobą i życie w zgodzie z tym co dla mnie ważne, dla mnie to zawsze było numerem 1. Mega się cieszę, że inni też będą mogli się realizować, spełniać i sięgać po swoje marzenia. Czekam na odjechane pomysły, na pewno będzie ich cała masa – i o to chodzi! – powiedział Tomson.

Co, gdzie, kiedy?

Swoje zgłoszenia uczestnicy mogą zamieszczać do 30 sierpnia br. na stronie internetowej www.projektklub.pl. Listę najlepszych pomysłów wyłoni jury (w tym Tomson) we wrześniu. Jednak 3 finalistów, którzy staną przed szansą zrealizowania swojego pomysłu wybiorą internauci. Akcja jest organizowana przez Wyborowa Pernod Ricard, producenta marki Ballantine’s.

informacje o firmie

 

 

Więcej o marce Ballantine’s:

Ballantine’s to whisky typu blended, w której skład wchodzi ponad 40 rodzajów szkockich whisky z 4 regionów Szkocji: Speyside, Highlands, Islay oraz Lowlands. Na jej charakter szczególnie wpływają whisky słodowe powstające w jednej z najstarszych destylarni w regionie Speyside, a mianowicie Glenburgie nadającej mieszance smak jabłek i gruszek. Miltonduff – kolejna destylarnia uzupełnia Ballantine’s o nuty kwiatowe, ziołowe oraz dodaje delikatną nutę wanilii. Z kolei malt whisky powstające w destylarni Scapa nadają jej kremową słodycz. Charakterystyczny styl whisky Ballantine’s można określić jako elegancki, wyważony, delikatny i słodki. Przyczynia się do tego fakt, że Ballantine’s dojrzewa tylko i wyłącznie w dębowych beczkach po burbonie. Nad jakością w każdej fazie procesu wytwarzania whisky, poczynając od zbioru zboża, a na gotowym trunku kończąc, czuwa Master Blender – Sandy Hyslop. Stanowi on pieczę nad idealną kompozycją whisky słodowych i zbożowych, tak aby stworzyć dzieło, które wyróżnia aromaty i nadać im odpowiednią harmonię.

www.ballantines.pl

www.ballantines.com

https://www.facebook.com/BallantineswPolsce

informacje o firmie

 

 

Więcej o marce Ballantine’s:

Ballantine’s to whisky typu blended, w której skład wchodzi ponad 40 rodzajów szkockich whisky z 4 regionów Szkocji: Speyside, Highlands, Islay oraz Lowlands. Na jej charakter szczególnie wpływają whisky słodowe powstające w jednej z najstarszych destylarni w regionie Speyside, a mianowicie Glenburgie nadającej mieszance smak jabłek i gruszek. Miltonduff – kolejna destylarnia uzupełnia Ballantine’s o nuty kwiatowe, ziołowe oraz dodaje delikatną nutę wanilii. Z kolei malt whisky powstające w destylarni Scapa nadają jej kremową słodycz. Charakterystyczny styl whisky Ballantine’s można określić jako elegancki, wyważony, delikatny i słodki. Przyczynia się do tego fakt, że Ballantine’s dojrzewa tylko i wyłącznie w dębowych beczkach po burbonie. Nad jakością w każdej fazie procesu wytwarzania whisky, poczynając od zbioru zboża, a na gotowym trunku kończąc, czuwa Master Blender – Sandy Hyslop. Stanowi on pieczę nad idealną kompozycją whisky słodowych i zbożowych, tak aby stworzyć dzieło, które wyróżnia aromaty i nadać im odpowiednią harmonię.

www.ballantines.pl

www.ballantines.com

https://www.facebook.com/BallantineswPolsce