technologie media/marketing/reklama

Amica na radiowej fali

04.08.2015 | Amica S.A.

„Nagradzamy i schładzamy” – tak brzmi hasło przewodnie nowej, niestandardowej akcji firmy Amica realizowanej we współpracy z Radiem Zet, promującej lodówki Amica z technologią No Frost.

Prosty mechanizm konkursu, który wystartował 1 sierpnia, ma zachęcić słuchaczy do zabawy i rywalizacji o cenne nagrody ufundowane przez firmę Amica.

Wystarczy umieścić w dedykowanej zakładce konkursowej Radia Zet zdjęcie, na którym uczestnik pokaże, jak się ochłodzić. Pięć najbardziej kreatywnych pomysłów zostanie nagrodzonych lodówkami Amica z technologią No Frost.

 Przekaz wzmocniono na wiele sposobów. Prowadzący popołudniowe pasmo zachęcają słuchaczy do dalszej zabawy i grania o cenne nagrody, podkreślając zalety oferowanych produktów. Dodatkowo, na potrzeby akcji, zostały nagrane dedykowane jingle, w których marka Amica pojawia się jako sponsor konkursu i fundator nagród. 

Zdjęcia konkursowe należy przesyłać przez formularz kontaktowy umieszczony na stronie konkursowej: http://www.radiozet.pl/Radio/Konkursy/Nagradzamy-i-schladzamy-konkurs-w-Radiu-ZET. Konkurs trwa do 7 sierpnia.

Obecna współpraca to jeden z elementów rozbudowanych działań promocyjnych  dla lodówek Amica, które obejmowały m.in. kampanię TV z billboardem sponsorskim oraz kampanię internetową.

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 40 rynkach zagranicznych. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem prestiżowych nagród branżowych i konsumenckich, do których należą m.in. Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej, Superbrand Made In Poland i Godło Teraz Polska.

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Amica Wronki S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Spółka generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 40 rynkach zagranicznych. W portfolio firmy znajdują się także zagraniczne marki Gram i Hansa. Amica jest laureatem prestiżowych nagród branżowych i konsumenckich, do których należą m.in. Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej, Superbrand Made In Poland i Godło Teraz Polska.