styl życia budownictwo/nieruchomości sprawy społeczne

TestMeToo™ bada opinie warszawiaków na temat drugiej linii metra

13.07.2015 | TestMeToo

Na początku marca br. został otwarty centralny odcinek II linii metra warszawskiego, liczący 7 stacji i łączący lewobrzeżną Wolę z prawobrzeżną Pragą. Był to ważny moment, od dawna wyczekiwany przez mieszkańców stolicy, dlatego TestMeToo™ postanowiło przeprowadzić pierwsze badanie lokalnej społeczności sprawdzające opinię warszawiaków na temat tej kluczowej dla miasta inwestycji. Ankietę przeprowadzono w maju i czerwcu 2015 r. na próbie 2100 osób, a jej wyniki zostały poddane analizie przez platformę badawczą Brand Fibres należącą do VML Polska.

Choć budowa stołecznej podziemnej kolejki wzbudzała wiele kontrowersji, z jej otwarcia jest zadowolonych aż 64% ankietowanych, którzy uważają, iż jest to środek transportu istotnie usprawniający komunikację w mieście. Z badania wynika, że największy odsetek ankietowanych porusza się po Warszawie komunikacją autobusową, dlatego nie jest zaskoczeniem, że blisko połowa osób korzystająca z otwartego niecałe 3 miesiące temu metra zrezygnowała na jego rzecz właśnie z autobusów. Respondenci zapytani o swoje spostrzeżenia związane z druga linia metra najczęściej nie mieli uwag, pisali, że wszystko jest w porządku – 16.7% lub, że oczekują na dalszą rozbudowę.
Łącznie obie linie metra mają 28 stacji i ponad 29 kilometrów, codziennie korzysta z nich pół miliona mieszkańców . Na początku czerwca br., po niespełna trzech miesiącach eksploatacji linii, ZTM Warszawa poinformował, że nową linią przejechało ponad 7,6 mln pasażerów . Dzięki strategicznemu rozmieszczeniu obie linie łączą najważniejsze części miasta, dlatego też największy odsetek ankietowanych - 45% - wybiera metro, gdy podróżuje do miejsca, które zlokalizowane jest blisko stacji.

Badanie opinii warszawiaków na temat II linii metra to pierwsza taka inicjatywa na polskim rynku oraz w historii działalności TestMeToo™ dotycząca przestrzeni miejskiej i angażująca lokalną społeczność. Dzięki niej dowiadujemy się m.in. że metro jest drugim najczęściej wybieranym środkiem transportu, choć codziennie korzysta z niego jedynie 13% osób. Metro skutecznie konkuruje z komunikacją naziemną w nocy, kursując w weekendy do 3:00 nad ranem, stąd często wybierają je osoby jadące wieczorową porą na imprezy czy inne wydarzenia – 30% badanych.

TestMeToo™ to nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Testujący II linię metra chętnie wyrażali swoją opinię na temat tej inwestycji, i były to w większości pozytywne komentarze. Cieszymy się z zainteresowania, jakie wzbudziło badanie wśród ankietowanych. Co ciekawe, blisko 20% badanych przejechało się nową linią tylko w celu wypełnienia ankiety TestMeToo™. W przyszłości zamierzamy przeprowadzić więcej takich inicjatyw, mając nadzieję, że spotka się z podobnym przyjęciem. – powiedział Andrzej Geryk, Założyciel i Prezes TestMeToo™.

informacje o firmie

TestMeToo™ to firma umożliwiająca testowanie produktów dostępnych na rynku przez społeczność świadomych konsumentów w duchu autorskiej filozofii engagement seeding. TestMeToo™ to nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Proces jest możliwy zarówno poprzez odpowiedni dobór jakościowy grupy kontrolnej pod względem deklaracji zainteresowań, jak i prowadzenie testów w warunkach naturalnych dla konsumenta. TestMeToo™ na przestrzeni kilku lat wypracowało zaawansowany model likwidujący wszelkie bariery psychologiczne oraz te na poziomie użyteczności powstrzymujące konsumentów przed dzieleniem się wiedzą, informacjami i opiniami. Wspierając marketerów, którzy mogą angażować konsumentów na zupełnie nowym, wyższym poziomie, TestMeToo silnie uzupełnia komunikacyjny cykl życia produktu, generując obiektywne, niewspomagane opinie publikowane w szeroko rozumianych social mediach, na forach i przesyłane za pomocą e-mail i widoczne z poziomu wyszukiwarek internetowych.

TestMeToo™ powstało w 2011 roku. Założycielem i CEO firmy jest Andrzej Geryk. W listopadzie TestMeToo™ ogłosiło launch systemu w pełni funkcjonalnej wersji 2.0.

informacje o firmie

TestMeToo™ to firma umożliwiająca testowanie produktów dostępnych na rynku przez społeczność świadomych konsumentów w duchu autorskiej filozofii engagement seeding. TestMeToo™ to nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Proces jest możliwy zarówno poprzez odpowiedni dobór jakościowy grupy kontrolnej pod względem deklaracji zainteresowań, jak i prowadzenie testów w warunkach naturalnych dla konsumenta. TestMeToo™ na przestrzeni kilku lat wypracowało zaawansowany model likwidujący wszelkie bariery psychologiczne oraz te na poziomie użyteczności powstrzymujące konsumentów przed dzieleniem się wiedzą, informacjami i opiniami. Wspierając marketerów, którzy mogą angażować konsumentów na zupełnie nowym, wyższym poziomie, TestMeToo silnie uzupełnia komunikacyjny cykl życia produktu, generując obiektywne, niewspomagane opinie publikowane w szeroko rozumianych social mediach, na forach i przesyłane za pomocą e-mail i widoczne z poziomu wyszukiwarek internetowych.

TestMeToo™ powstało w 2011 roku. Założycielem i CEO firmy jest Andrzej Geryk. W listopadzie TestMeToo™ ogłosiło launch systemu w pełni funkcjonalnej wersji 2.0.