nowe produkty/usługi technologie
Technologia prania Samsung Eco Bubble – za co pokochali ją użytkownicy?
Technologia Eco Bubble opracowana przez inżynierów Samsung to rozwiązanie, dzięki któremu pranie ubrań nabrało zupełnie nowego wymiaru. W wyniku połączenia wody, powietrza i proszku tworzy się aktywna piana, z pomocą której ubrania stają się nieskazitelnie czyste. Samsung spytał swoich klientów o wskazanie najważniejszych korzyści, które zaobserwowali w trakcie korzystania z pralek z Eco Bubble. Na co w szczególności zwrócili oni uwagę?
Technologia Eco Bubble została opracowana przez firmę Samsung w 2008 roku - jej głównym założeniem było zapewnienie wysokiej skuteczność prania, również w zimnej wodzie. Od tego czasu została ona udoskonalona - jej zalety nie ograniczają się tylko do efektywnego prania, ale dotyczą również innych aspektów związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego. Na co użytkownicy pralek z technologią Eco Bubble zwracają w szczególności uwagę?
Poszukując odpowiedzi na to pytanie, firma Samsung przeprowadziła badania pośród klientów, którzy zakupili pralkę z linii WW6000. Rozwiązanie Eco Bubble zapewnia wysoką skuteczność prania w zimnej wodzie, zmniejszając też zużycie energii elektrycznej. Zasada działania technologii jest stosunkowo prosta – z powietrza, wody i detergentu wytwarzana jest piana. Takie rozwiązanie wspomaga działanie środków czyszczących, ułatwiając ich wnikanie w zabrudzoną tkaninę, również w zimnej wodzie, a w efekcie dając perfekcyjną czystość. Na ten benefit – efektywność usuwania plam użytkownicy pralek również zwrócili uwagę.
Kolejną, bardzo ważna korzyścią płynącą z korzystania z technologii Eco Bubble, w szczególności dla matek, jest wysoki poziom ochrony ubrań. Pralki Samsung posiadają szereg specjalistycznych cykli piorących precyzyjnie dostosowanych do różnych tkanin (np. wełny czy dżinsu). Dzięki temu można odpowiednio dbać o ulubioną odzież. Dodatkowo, w pralkach z linii WW6000 wydłużony cykl prania w skład którego wchodzi namaczanie w pianie, dzięki czemu z ubrań znikają bez śladu nawet najtrudniejsze do usunięcia zabrudzenia z ubranek dziecięcych, takie jak błoto, sok czy trawa.
Badanie konsumenckie potwierdza też istotny trend, w oparciu o który producenci AGD udoskonalają swoje produkty, tj. wzrastającą potrzebę posiadania przez gospodarstwa domowe energooszczędnych urządzeń, a także troskę o środowisko naturalne.
Badanie zostało przeprowadzone przez firmę IQS Sp. z o. o. na zlecenie Samsung Electronics Polska w dniach 9 – 10 czerwca br. na grupie fokusowej, w skład której wchodzili konsumenci w wieku 26 – 49 lat.
kontakt dla mediów

Olaf Krynicki
o.krynicki@samsung.com
tel: +48 600 088 747

Paweł Sołowiej
pawel.solowiej@havasww.com
tel: 224440641
informacje o firmie
O firmie
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com
kontakt dla mediów

Olaf Krynicki
o.krynicki@samsung.com
tel: +48 600 088 747

Paweł Sołowiej
pawel.solowiej@havasww.com
tel: 224440641
informacje o firmie
O firmie
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com