nowe produkty/usługi internet technologie media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia

Znani dziennikarze szkolą medialnie w studiu telewizyjnym

Wypowiedź przed kamerą, udział w programie na żywo, wystąpienie publiczne. Jak skonstruować przekaz, zapanować nad tremą, wykorzystać kamerę do swoich celów? Nikt nie nauczy tego lepiej niż mistrzowie w swojej branży - Dorota Wellman, Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar i inni praktycy, w profesjonalnym otoczeniu studia telewizyjnego. Wszystko to w unikatowej ofercie szkoleń z komunikacji medialnej i wystąpień publicznych Agencji Artystycznej Face i videoPR.pl.

W dobie Internetu, nowych technologii i popularności kontentu wideo, przed kamerami stają już nie tylko politycy, eksperci czy rzecznicy prasowi. Dzisiaj to także przedstawiciele instytucji sektora publicznego i prywatnego. - Materiał trafia do sieci często zaraz po nagraniu. Nie ma czasu na powtórki. Dlatego tak ważne jest by wiedzieć, jak zachować się przed kamerą – mówi Agata Jakóbczak z Agencji Artystycznej Face. - Uczestnicy naszych szkoleń oglądają zapisy swoich wystąpień w wirtualnej scenerii studia telewizyjnego i analizują je wraz z ekspertami. To bardzo praktyczne doświadczenie – podsumowuje Justyna Wasinkiewicz, kierownik projektu videoPR.pl.

Wiarygodność i czytelność przekazu, ujęte w ryzy profesjonalnego wystąpienia - to klucz do zbudowania biznesowego wizerunku na każdym stanowisku i w każdej branży. I to dają szkolenia z profesjonalistami. Obok dziennikarzy, którzy nauczą m.in. konstruowania wypowiedzi, panowania nad głosem i ciałem, radzenia sobie z trudnymi pytaniami i sytuacjami kryzysowymi, swą wiedzą i doświadczeniem podzielą się też specjaliści z innych dziedzin: Joanna Luboń - logopeda medialny, specjalistka ds. kształcenia kadry dziennikarskiej czy Tomasz Jacyków i Krzysztof Łoszewski – znawcy mody i kreowania wizerunku.

W zależności od potrzeb, skorzystać można zarówno z kompleksowego szkolenia, jak i „pogotowia medialnego” - krótkiego, intensywnego treningu przed danym wystąpieniem.

Więcej informacji na naszych stronach:

http://www.agencjaface.com/szkolenia-medialne-page/

http://www.videopr.pl/pl/press/web/oferta/oferta-szkolenia-medialne

informacje o firmie

Agencja Artystyczna Face reprezentuje znanych dziennikarzy wszystkich stacji telewizyjnych. Specjalizuje się w Celebrity Management - zarządzaniu wizerunkami gwiazd w kampaniach reklamowych i PR, konferencjach, szkoleniach, eventach, publikacjach. Zapewnia profesjonalnych konferansjerów na eventy. Organizuje szkolenia medialne i z wystąpień publicznych, prowadzone przez znanych dziennikarzy i specjalistów medialnych.

videoPR.pl jest producentem materiałów wideo wykorzystywanych w komunikacji zewnętrznej firm i instytucji. Specjalizuje się w transmisjach internetowych, produkcjach treści informacyjnych i reklam wideo do wykorzystania w Internecie. Posiada profesjonalne studio telewizyjne z pełnym wyposażeniem i zapleczem. Przygotowuje treści wideo w jakości telewizyjnej dla redakcji infoWire.pl. Właścicielem obu marek jest firma technologiczna oferująca oprogramowanie w chmurze - netPR.pl sp. z o.o.

informacje o firmie

Agencja Artystyczna Face reprezentuje znanych dziennikarzy wszystkich stacji telewizyjnych. Specjalizuje się w Celebrity Management - zarządzaniu wizerunkami gwiazd w kampaniach reklamowych i PR, konferencjach, szkoleniach, eventach, publikacjach. Zapewnia profesjonalnych konferansjerów na eventy. Organizuje szkolenia medialne i z wystąpień publicznych, prowadzone przez znanych dziennikarzy i specjalistów medialnych.

videoPR.pl jest producentem materiałów wideo wykorzystywanych w komunikacji zewnętrznej firm i instytucji. Specjalizuje się w transmisjach internetowych, produkcjach treści informacyjnych i reklam wideo do wykorzystania w Internecie. Posiada profesjonalne studio telewizyjne z pełnym wyposażeniem i zapleczem. Przygotowuje treści wideo w jakości telewizyjnej dla redakcji infoWire.pl. Właścicielem obu marek jest firma technologiczna oferująca oprogramowanie w chmurze - netPR.pl sp. z o.o.