wydarzenia media/marketing/reklama
ZaREklamuj swój biznes – szansa dla niebanalnych pomysłów na biznes
Targi dizajnu w Krakowie, studio kaligrafii, czy małe rzemiosło? Każdy pomysł ma szansę na 5 tysięcy euro, kamerę HTC RE oraz zestaw promocyjny od T-Mobile. II edycja programu „ZaREklamuj swój biznes” ruszyła!!
„ZaREklamuj swój biznes” to program grantowy, który wspiera ciekawe pomysły na biznes. Do pierwszej edycji konkursu zgłosiło się ponad 180 firm – w większości prowadzonych przez młode, ambitne osoby, pełne pomysłów.
Zwycięzcą pierwszej edycji konkursu jest inicjatywa Targi Plac Nowy na krakowskim Kazimierzu, która skupia lokalnych producentów żywności, designerów i rzemieślników. Targi są ważnym, międzypokoleniowym centrum spotkań na Kazimierzu, a filmik promocyjny od razu przykuł uwagę jury swoją koncepcją „Dołącz do kręgu przyjaciół”.
II nagroda powędrowała do HELLO calligraphy – nowoczesnego, acz pełnego magii studia liter, kaligrafii i papeterii. Ręcznie pisane przez Małgosię Małecką wyjątkowe liternictwo doskonale sprawdza się na zaproszeniach ślubnych, kartach dań, czy też personalizowanych upominkch dla gości weselnych.
III nagroda trafiła w ręce Mamapiki – marki modowej stworzonej przez kobiecy duet dla dziewczyn takich, jak one same: współczesnych, aktywnych, niezależnych, pewnych siebie. Absolwentki Akademii Sztuk Pięknych – Marta Garbińska i Kasia Rysiak łączą przyjaźń z modą i fascynacją miejskim życiem. Ich projekty wymykają się ciasnym schematom i taka właśnie była ich mikroREklama.
Wyniki konkursu skomentowała Aleksandra Grzybowska, Head of Marketing HTC Poland:
„Przyznam, że liczba oraz poziom zgłoszeń konkursowych pozytywnie nas zaskoczyła. Uczestnicy wykazali się nieprzeciętną kreatywnością i nieszablonowym podejściem do tematu, które nieraz budziło nasz podziw i zachwyt. Żałujemy, że nie możemy nagrodzić wszystkich.”
oraz Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO T-Mobile Polska:
„Już pierwsza edycja programu to był prawdziwy festiwal kreatywności oraz dowód na to, że w ludziach jest mnóstwo odwagi i determinacji w dążeniu do określonych celów. Choć często jest to droga alternatywna, wymagająca, to jednak dająca dużo satysfakcji i umożliwiająca robienie tego, co naprawdę lubią. Cieszę się więc, że ponownie będziemy mieli okazję wziąć udział w projekcie, i wesprzeć tych, którzy wykazali się inicjatywą i postanowili wziąć sprawę w swoje ręce."
Właśnie otworzyła się druga szansa na wykazanie się pomysłowością i zgarnięcie 5 tysięcy euro!
Co musisz zrobić, by wziąć udział w konkursie? Wystarczy nakręcić krótki, 15 sekundowy filmik – mikroREklamę, która w ciekawy sposób opowie, czym się zajmujesz i jaki jest Twój pomysł na biznes. Gotową, umieść na Instagramie z hashtagiem #zareklamujswojbiznes. Materiał automatycznie trafi na stronę zareklamujswojbiznes.pl, na której znajduje się również regulamin konkursu. Pamiętaj, by czas mikroREklamy nie przekroczył 15 sekund, oraz by film w jasny sposób opowiadał na czym polega Twój pomysł.
„Zdajemy sobie sprawę, że 15 sekund to za mało na pełną prezentację firmy. Te kilkanaście sekund ma wymóc na uczestnikach kreatywne podejście i pokazać ich twórczy potencjał.” – jak podkreśla Sylwia Kawalerowicz, redaktorka naczelna miesięcznika Aktivist, członkini jury.
Zwycięzca otrzyma ekwiwalent 5 tysiecy euro na wsparcie swojej działalności – sam decyduje na co dokładnie przeznaczy wygraną. Finaliści otrzymają także zestaw promocyjny Jump!proFirma S od T-Mobile oraz szerokokątne kamery HTC RE, za pomocą których zrealizują zarówno te najbardziej szalone i kreatywne filmy promocyjne, jak i zdjęcia prezentujące codzienną ofertę produktową firmy. Oprócz nagród rzeczowych, wszyscy uczestnicy konkursu zyskają jednak coś jeszcze – odwagę, aby kreatywnie promować swoją działalność, bez względu, czy mowa o drobnym rękodziele, czy też o większym butiku z autorską kolekcją odzieży.
Konkurs trwa od 1 czerwca do 6 lipca 2015 roku.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ZaREklamuj swój biznes.
informacje o firmie
O HTC
Założona w 1997 roku HTC Corporation (HTC) jest producentem innowacyjnych i wielokrotnie nagradzanych urządzeń mobilnych. Portfolio firmy obejmuje smartfony oraz tablety. HTC przywiązuje wielką wagę do nowości technologicznych i atrakcyjnego designu swoich produktów. Celem jest tworzenie urządzeń, które dzięki licznym udogodnieniom, takim jak wyjątkowy interfejs HTC Sense™, stają się niezwykle przyjazne użytkownikowi. Firma notowana jest na giełdzie papierów wartościowych na Tajwanie (TSWE: 2498). Więcej informacji o HTC na stronie: www.htc.com/pl
informacje o firmie
O HTC
Założona w 1997 roku HTC Corporation (HTC) jest producentem innowacyjnych i wielokrotnie nagradzanych urządzeń mobilnych. Portfolio firmy obejmuje smartfony oraz tablety. HTC przywiązuje wielką wagę do nowości technologicznych i atrakcyjnego designu swoich produktów. Celem jest tworzenie urządzeń, które dzięki licznym udogodnieniom, takim jak wyjątkowy interfejs HTC Sense™, stają się niezwykle przyjazne użytkownikowi. Firma notowana jest na giełdzie papierów wartościowych na Tajwanie (TSWE: 2498). Więcej informacji o HTC na stronie: www.htc.com/pl