technologie media/marketing/reklama

TestMeToo rozpoczyna współpracę z platformą Brand Fibres

28.05.2015 | TestMeToo

TestMeToo, platforma angażująca społeczność konsumentów w marki poprzez testowanie produktów dostępnych na rynku, rozpoczęła strategiczną współpracę z platformą badawczo - analityczną Brand Fibres, należącą do VML Polska.

Platforma TestMeToo daje unikatowe możliwości w zakresie testowania produktów i usług, co skutkuje niespotykanym wzrostem zaangażowania konsumentów w marki. Kampanie realizowane przez firmę nie mają ograniczeń ani w zakresie rodzaju, ani w zakresie liczby produktów. Do tej pory z usług TestMeToo skorzystały firmy takie jak: LEGO, Procter & Gamble, Tan-Viet, Dr Irena Eris, promując za pomocą platformy m.in. kosmetyki, zabawki, produkty FMCG. TestMeToo™ to nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online.

Dzięki współpracy z Brand Fibres TestMeToo dostarczy każdemu marketerowi kompleksową analizę odpowiedzi z ankiet rekrutacyjnych, a także relacji z przeprowadzanych testów. Przełoży się to na obszerną wiedzę dotyczącą marki czy samego produktu, insighty konsumenckie oraz rekomendacje.

Współpraca z Brand Fibres, która integruje wszystkie dostępne, cyfrowe źródła informacji o marce, jest swoistym uzupełnieniem oferty TestMeToo. Nasza platforma nie tylko jest organicznym generatorem treści i opinii o produktach, ale też dzięki zaawansowanym narzędziom online dba o obiektywizm, wiarygodność relacji oraz ułatwia wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem – tłumaczy Andrzej Geryk, Założyciel i Prezes TestMeToo.

Dzięki połączeniu analizy relacji z testów konsumenckich prowadzonych przez tysiące użytkowników platformy TestMeToo z narzędziami analitycznymi i dodatkowymi źródłami danych dostępnymi w Brand Fibres dostajemy unikalną wiedzę użyteczną w planowaniu i ocenie skuteczności prowadzonych działań marketingowych – dodaje Aleksander Winciorek, Research and Insights Director Brand Fibres.

informacje o firmie

TestMeToo™ to firma umożliwiająca testowanie produktów dostępnych na rynku przez społeczność świadomych konsumentów w duchu autorskiej filozofii engagement seeding. TestMeToo™ to nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Proces jest możliwy zarówno poprzez odpowiedni dobór jakościowy grupy kontrolnej pod względem deklaracji zainteresowań, jak i prowadzenie testów w warunkach naturalnych dla konsumenta. TestMeToo™ na przestrzeni kilku lat wypracowało zaawansowany model likwidujący wszelkie bariery psychologiczne oraz te na poziomie użyteczności powstrzymujące konsumentów przed dzieleniem się wiedzą, informacjami i opiniami. Wspierając marketerów, którzy mogą angażować konsumentów na zupełnie nowym, wyższym poziomie, TestMeToo silnie uzupełnia komunikacyjny cykl życia produktu, generując obiektywne, niewspomagane opinie publikowane w szeroko rozumianych social mediach, na forach i przesyłane za pomocą e-mail i widoczne z poziomu wyszukiwarek internetowych.

TestMeToo™ powstało w 2011 roku. Założycielem i CEO firmy jest Andrzej Geryk. W listopadzie TestMeToo™ ogłosiło launch systemu w pełni funkcjonalnej wersji 2.0.

informacje o firmie

TestMeToo™ to firma umożliwiająca testowanie produktów dostępnych na rynku przez społeczność świadomych konsumentów w duchu autorskiej filozofii engagement seeding. TestMeToo™ to nie tylko organiczny generator treści i opinii o produktach, ale również system dbający o obiektywizm i wiarygodność relacji, ułatwiający wszystkim zaangażowanym dzielenie się swoim zdaniem dzięki zaawansowanym narzędziom online. Proces jest możliwy zarówno poprzez odpowiedni dobór jakościowy grupy kontrolnej pod względem deklaracji zainteresowań, jak i prowadzenie testów w warunkach naturalnych dla konsumenta. TestMeToo™ na przestrzeni kilku lat wypracowało zaawansowany model likwidujący wszelkie bariery psychologiczne oraz te na poziomie użyteczności powstrzymujące konsumentów przed dzieleniem się wiedzą, informacjami i opiniami. Wspierając marketerów, którzy mogą angażować konsumentów na zupełnie nowym, wyższym poziomie, TestMeToo silnie uzupełnia komunikacyjny cykl życia produktu, generując obiektywne, niewspomagane opinie publikowane w szeroko rozumianych social mediach, na forach i przesyłane za pomocą e-mail i widoczne z poziomu wyszukiwarek internetowych.

TestMeToo™ powstało w 2011 roku. Założycielem i CEO firmy jest Andrzej Geryk. W listopadzie TestMeToo™ ogłosiło launch systemu w pełni funkcjonalnej wersji 2.0.