nowe produkty/usługi zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

„Rockafanki” na platformie NuPlays - rockowy album dla małych i dużych

27.05.2015 | NuPlays S.A.

Tylko na platformie NuPlays, przedpremierowo, w formacie pliku MP3, dostępna jest unikalna rockowa płyta pt. „Rockafanki”. Do zabawy całą rodziną, na wakacyjną podróż, na kinderbal – dla dzieciaków i rodziców! Album można kupić w pakiecie z płytą CD, która zawiera grę planszową na motywach utworów muzycznych.

Celem projektu było stworzenie albumu, którego będzie można słuchać całą rodziną. Dwanaście utworów na płycie to ambitne aranżacje klimatem nawiązujące do klasycznego dorobku rocka. Pełna oferta dostępna jest na platformie NuPlays i zawiera opcje zakupu przedpremierowej płyty w jakości MP3 w cenie 15,97 zł do ściągnięcia na dowolne urządzenie.

Płyta CD, której premiera jest 1 czerwca kosztuje 37,78 zł z kosztami przesyłki w cenie. W ofercie znajdują się także zestawy z pamiątkową koszulką oraz e-biletem - cegiełką na pierwszy koncert bandu „Rockafanki”, który odbędzie się 30 maja w Poznaniu. Tam też każdy fan odbierze płytę CD, a wcześniej link do wszystkich utworów w wersji MP3.  

Rodzinne słuchanie rocka

Album „Rockafanki” nagrany został rodzinnie - wśród twórców i wykonawców znalazło się dwóch ojców z synami oraz ojciec z córką na przekór przekonaniom o konflikcie między pokoleniami, za to na dowód, że muzyka potrafi doskonale  je łączyć. „Można powiedzieć, że to nasza rodzinna płyta dla Waszych rodzin. Zakładając, że wszyscy należymy do ponadpokoleniowej wspólnoty miłośników rocka” – czytamy na stronie twórców albumu www.rockafanki.plAC/DC, Deep Purple, ZZ Top – niegdyś muzyka buntu, dzisiaj klasyka, rockowy kanon.
Słuchamy jej nadal: my starsi, którzy pamiętają jeansy z Peweksu i my młodsi, którzy nie pamiętamy jak to było przed powstaniem Internetu. Ta muzyka nas łączy. Dlatego nagraliśmy płytę „Rockafanki
” – komentują swój projekt członkowie zespołu.

 

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).

informacje o firmie

NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.

W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.


Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).