nowe produkty/usługi zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka
Preorder albumu TEDE pt. VANILLAHAJ$ - LIMI'TEDE'EDITION tylko na NuPlays
Już dzisiaj na platformie NuPlays startuje sprzedaż trzynastego albumu TEDE pt.VANILLAHAJS. Album dostępny jest w dwóch wersjach – zwykłej zawierającej CD oraz specjalnej LIMI'TEDE'EDITION z dodatkowymi kompozycjami, plikami MP3 oraz dCard do pobrania wersji cyfrowej. Wersja limitowana dostępna jest tylko w przedsprzedaży na NuPlays.pl!
Specjalna edycja płyty CD z dodatkowymi kompozycjami, plikami MP3 i kartą dCard do pobrania wersji cyfrowej jest już dostępna w przedsprzedaży tylko na serwisie NuPlays za 45 zł z dostawą, a album w formie pliku MP3 za 12,99 zł.
Kod ukryty pod zdrapką dCard - formatu karty kredytowej umożliwia dostęp do muzyki, zapisu koncertów lub treści wideo na dowolnym urządzeniu wyposażonym w przeglądarkę internetową: komputerze, laptopie i smartfonie.
Co na trzynastej płycie
Wykonawcami utworów są TEDE&SIR MICHU, a wydawcą płyty Wytwórnia Wielkie Joł / Tede Enterprise. Jak dotąd VANILLAHAJS promowany jest przez single: Na pierwszej linii, Wunder-Baum, Martwe Ziomki, Pażałsta oraz #Hot16challenge, które w rozszerzonej wersji również znajdzie się na nadchodzącym krążku.
- Wunder-Baum: https://youtu.be/ayGh05yrZDA
- Pażałsta: https://youtu.be/q76EfgGXvIY
- Martwe Ziomki: https://youtu.be/9IzzaokxKjQ
- Na pierwszej linii: https://youtu.be/_eK_nC7_pEI
- #Hot16Challenge: https://youtu.be/fqlEjgD6wmg
Choć VANILLAHAJS zapowiada się bardzo nowocześnie, to starsi fani Tede też nie będą zawiedzeni. Inteligentne obserwacje i przekaz ukryty pomiędzy wierszami to wciąż specjalność TDF'a. Oprócz niego na płycie VANILLAHAJS pojawi się kilku znakomitych gości. Swoje gościnne zwrotki nagrali między innymi Abel, Te-Tris i RAS(mentalism).
Partnerami wydawnictwa są: RapGenius, PLNY Textylia, CGM.PL, NUPLAYS.PL, Magazyn Vaib
Wszystkie single są do kupienia bezpośrednio od Wytwórni na http://tede.nuplays.pl
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).