technologie media/marketing/reklama

Branding Ericssona na stadionie Legii Warszawa.

21.05.2015 | Ericsson Sp. z o.o.

Hasło „Stadium Connectivity Partner” znalazło się na mega boardzie umieszczonym na fasadzie stadionu Legii przy ulicy Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Tytuł ten nawiązuje do roli jaką Ericsson pełni w porozumieniu między firmą a Klubem Legia Warszawa. Rozwiązania firmy Ericsson poprawią łączność na stadionie a poprzez platformę usługową widzowie będą uczestniczyli w wydarzeniach w wirtualnie rozszerzony sposób.

Technologia „Small Cell as a Service" połączy wszystkich widzów na stadionie przy użyciu jednej, wydajnej sieci, oferując dodatkowo zakres usług dostępnych z poziomu tabletów i smartfonów.

Hasło: „Better Connection More Action” jest zapowiedzią bogatszych wrażeń z  uczestnictwa w widowiskach rozgrywających się na stadionie-rozszerzonych dzięki technologii zainstalowanej przez Ericsson. - powiedziała Katarzyna Pąk - dyrektor d/s marketingu i komunikacji w firmie Ericsson. 

Informacje o współpracy można znaleźć również we wnętrzach obiektu. Metalowe tabliczki zostały zainstalowane we wszystkich 42 lożach biznesowych znajdujących się na stadionie. Na każdym z 43 filarów dookoła stadionu pojawiły się hasła Stadium Connectivity Partner” informujące o tym wyjątkowym partnerstwie firmy telekomunikacyjnej z klubem sportowym.

Prace nad wdrożeniem sieci Wi-Fi na stadionie Legii Warszawa wykonywane są zgodnie z harmonogramem. Firma pracuje obecnie nad wdrożeniem platformy usługowej, która będzie dostępna na całym stadionie.

 

Link do filmu: Branding Ericsson na stadionie Legii Warszawa

 

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

załączniki

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska