wydarzenia sprawy społeczne towary konsumpcyjne
Jesz – pomagasz, to takie proste
Czy wychodząc z rodziną lub przyjaciółmi do restauracji można pomóc najbardziej potrzebującym? Czy zamawiając posiłek dla siebie jednocześnie zrobić dobry uczynek dla drugiej osoby? Oczywiście, że tak. Wystarczy tylko wziąć udział w najbliższej akcji organizowanej przez Groupon – Tydzień Restauracji. Najnowsza, siódma już edycja ma charakter specjalny – część zysku zostanie przekazana Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Ambasadorem projektu jest Natalia Kukulska. Partnerem wydarzenia zostało ponad 200 restauracji z całej Polski.
Już w najbliższy poniedziałek - 27 kwietnia - rusza kolejna edycja Tygodnia Restauracji. Groupon, wraz z Partnerami, przygotowuje specjalną ofertę dla użytkowników serwisu, którzy przez ponad tydzień mają okazję skosztować menu wybranych restauracji do 50% taniej. Najnowsza, siódma edycja będzie miała wyjątkowy charakter. Każdy, kto zdecyduje się na zakup vouchera zrobi jednocześnie dobry uczynek. Od kwoty każdego sprzedanego kuponu Groupon automatycznie przekaże kwotę w wysokości 10 zł na konto organizacji charytatywnej SOS Wioski Dziecięce, która opiekuje się porzuconymi i osieroconymi dziećmi. Uzbierana kwota zostanie przeznaczona na dożywianie potrzebujących dzieci w świetlicach środowiskowych, dla dzieci z rodzin zagrożonych rozpadem, którymi opiekuje się Stowarzyszenie. Akcję wspiera znana i ceniona piosenkarka Natalia Kukulska, która na co dzień troszczy się o losy podopiecznych Stowarzyszenia.
Cieszę się, że tak duże firmy jak Groupon mogą podzielić się swoim zyskiem z najbardziej potrzebującymi. – Powiedziała Natalia Kukulska, Ambasadorka Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Tydzień Restauracji to także prawdziwa uczta dla wszystkich smakoszy. Ponieważ z roku na rok obserwujemy, że Polacy coraz częściej odchodzą od tradycyjnych dań na rzecz odkrywania nowych smaków i aromatów, Groupon wychodzi naprzeciw gustom wszystkich „foodies”. Pośród ponad 200 restauracji w największych miastach Polski nie zabraknie żadnego z najpopularniejszych rodzajów kuchni. W okresie trwania akcji będzie można spróbować kuchni greckiej, hiszpańskiej, francuskiej, skosztować amerykańskich smaków oraz poznać dania charakterystyczne dla dalekiego wschodu w cenach niższych niż zazwyczaj.
Za każdym razem organizując Tydzień Restauracji mamy na celu zachęcić Polaków do spędzania wspólnego czasu z rodziną i przyjaciółmi poza domem. Tym razem postanowiliśmy połączyć przyjemne z pożytecznym. Decydując się na zakup vouchera mamy nie tylko możliwość spotkać się w gronie najbliższych ale także pomóc potrzebującym dzieciom – mówi Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon w Polsce.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizuje swoją misję w Polsce już od ponad 30 lat.
Tydzień Restauracji wspiera także doskonale znany z poprzedniej edycji grecki kucharz i szef restauracji - Theofilos Vafidis.
Akcja potrwa od 27 kwietnia do 10 maja. Pełna lista restauracji dostępna jest na stronie www.groupon.pl. Tego nie można przegapić!
informacje o firmie
***
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizuje swoją misję w Polsce już od ponad 30 lat.
W czasie trzech dekad obecności Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce zostały zbudowane wioski w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie. Obecnie Stowarzyszenie ma pod opieką ponad 1450 dzieci. SOS Wioski Dziecięce działa na świecie od 65 lat w 133 krajach, na 4 kontynentach, a pod jego opieką znajduje się ponad 1,5 mln dzieci.
Groupon (NASDAQ: GRPN) Groupon to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.
Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.
Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.
informacje o firmie
***
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizuje swoją misję w Polsce już od ponad 30 lat.
W czasie trzech dekad obecności Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce zostały zbudowane wioski w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie. Obecnie Stowarzyszenie ma pod opieką ponad 1450 dzieci. SOS Wioski Dziecięce działa na świecie od 65 lat w 133 krajach, na 4 kontynentach, a pod jego opieką znajduje się ponad 1,5 mln dzieci.
Groupon (NASDAQ: GRPN) Groupon to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.
Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.
Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.