wydarzenia media/marketing/reklama

Członkowie PSPR na Kongresie Profesjonalistów PR w Rzeszowie

W najbliższy czwartek rozpoczyna się Kongres Profesjonalistów PR w Rzeszowie, najważniejsza impreza branżowa w roku. Głównym organizatorem wydarzenia jest wieloletni Prezes PSPR dr Dariusz Tworzydło, a wśród prelegentów znajduje się pięciu członków Stowarzyszenia: Justyna Szafraniec, dr Krystian Dudek, Adam Łaszyn, Łukasz Majewski i Marek Wróbel.

Subiektywny ranking najważniejszych wydarzeń w branży PR Adama Łaszyna (Prezes zarządu Alert Media Communications) to już tradycja Kongresu. Właśnie ta prezentacja otworzy wydarzenie w czwartek o 10:10. Adam poprowadzi także warsztaty w piątek o 12:45 na temat Kluczowych przesłań w kontaktach z dziennikarzami.

W czasie wieczornego spotkania integracyjnego Marek Wróbel (Prezes Zarządu Neuron APR) zachęci zebranych do debaty na temat przyszłości branży PR w prelekcji PR w Polsce: Ćwierć wieku i co dalej? Jaką drogę już przeszliśmy? Z czym będziemy musieli sobie poradzić w najbliższych latach, jeśli chcemy się rozwijać? Z takimi pytaniami PR-owcy zmierzą się zaraz przed zbudowaniem Maszyny Goldberga.

Prezentacja Łukasza Majewskiego (PR & Marketing Manager VML Poland), pt: Jak rozkochać w sobie media, czyli w poszukiwaniu uniwersalnego sposobu na zyskanie zainteresowania dziennikarza, otworzy drugi dzień kongresu. Łukasz razem z Magdaleną Grochalą (Comarch SA) opowiedzą o wynikach ogólnopolskiego badania projektu Komu Komunikacja, w którym zbadane zostały najskuteczniejsze metody współpracy PR-owców i dziennikarzy - prezentację można zobaczyć w piątek o 9:00.

Następnie prezes PSPR, dr Krystian Dudek (Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu) przedstawi wyniki badań na temat współpracy dziennikarzy i rzeczników prasowych w prezentacji: Po dwóch stronach barykady czy na jednym wózku? Prezentację można będzie zobaczyć w piątek o 9:30.

Na koniec kongresu Justyna Szafraniec (Dyrektor ds. Public Relations w PROAMA) poprowadzi z dziennikarzem Tomaszem Sańpruchem warsztaty praktyczne pod tytułem: Czy współczesne media relations to stałe crisis management?  warsztaty rozpoczynają się w piątek o 12:45

Pełen program Kongresu można pobrać na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., zaś głównymi partnerami Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a także Związek Firm Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Śledź na twitterze #KongresPR

kontakt dla mediów
Luiza Jurgiel-Żyła
Prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Luiza Jurgiel-Żyła

luiza@jurgiel-zyla.pl

tel: +48 695795121

informacje o firmie

O PSPR:

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

załączniki

kontakt dla mediów
Luiza Jurgiel-Żyła
Prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Luiza Jurgiel-Żyła

luiza@jurgiel-zyla.pl

tel: +48 695795121

informacje o firmie

O PSPR:

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.