media/marketing/reklama

Paweł Tomczuk odchodzi ze stanowiska CEO Corporate & Financial oraz zostaje Founding Partner w MSLGROUP

01.04.2015 | MSLGROUP

Po 6 latach od założenia Ciszewski Financial Communications i blisko 4 latach po dołączeniu tej firmy do MSLGROUP Paweł Tomczuk przestaje kierować firmą i zmienia swoją rolę. Będzie kontynuował doradztwo kluczowym Klientom MSLGROUP, wspierał rozwój biznesu oraz doradzał zarządowi, jako Founding Partner.

„Chciałem szczególnie podziękować Sebastianowi Hejnowskiemu i Jerzemu Ciszewskiemu. Sebastianowi za zatrudnienie w Ciszewski PR i olbrzymie wsparcie w przekonaniu Jerzego Ciszewskiego do założenia Ciszewski Financial Communications. Jerzemu za olbrzymie zaufanie, jakim mnie obdarzył zakładając wspólnie ze mną firmę. Jestem również niezwykle wdzięczny Andersowi Kempe, kierującemu MSLGROUP w regionie EMEA, za wspieranie mojego międzynarodowego rozwoju zawodowego oraz założycielom i managerom spółek grupy takich jak JKL, CNC, Capital MSL za wiele godzin, które mi poświęcili. Podsumowując cztery lata w MSLGROUP najłatwiej powiedzieć, że zmieniły one moją perspektywę z lokalnej na prawdziwie międzynarodową. To organizacja pełna niezwykle doświadczonych, mądrych i otwartych ludzi” – mówi Paweł Tomczuk

W nowej roli Paweł będzie kontynuował doradztwo kluczowym Klientom firmy w zakresie komunikacji finansowej, korporacyjnej oraz public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem doradztwa dla zarządów i właścicieli firm. Oprócz tego Paweł będzie wspierał rozwój biznesu i doradzał MSLGROUP.

„Niezależnie od tego, jaką nazwę miała będzie firma Ciszewski Financial Communications, zawsze będę ją traktował jak swoje dziecko. Jestem przekonany, że MSLGROUP będzie kontynuowała rozwój, zarówno w wymiarze wskaźników finansowych, jak i budowania zaufania wśród Klientów. Zespół, który zostaje w firmie, jest największą wartością, jaką udało mi się zbudować przez minione lata. Wśród nich, jest wiele osób, które pracują ze mną już od 5 lat – jestem pewien, że będą kontynuowały realizację misji, którą przyjęliśmy rozpoczynając działalność jako Ciszewski Financial Communications” – mówi Paweł Tomczuk.

„Nie była to łatwa decyzja i o jej podjęciu w tym momencie zadecydowały względy prywatne – właśnie urodziło mi się drugie dziecko – i biorąc pod uwagę, jak intensywna jest praca w naszym zawodzie, chciałem mieć więcej czasu dla rodziny. Ponadto, ponieważ zawsze myślałem
o sobie głównie jako przedsiębiorcy, chciałbym wrócić do korzeni. W najbliższych miesiącach będę poświęcał więcej czasu na wspieranie założycieli młodych polskich firm z obszaru nowych technologii w rozwoju międzynarodowym oraz wspierał międzynarodowe fundusze VC we wchodzeniu do Polski.
– dodaje Tomczuk.

MSLGROUP nie ma planów zatrudnienia osoby na stanowisko Pawła Tomczuka. Jego obowiązki przejął prezes firmy Sebastian Hejnowski.

„Firma, którą zbudował Paweł osiągnęła spektakularny sukces rynkowy. Udało mu się stworzyć świetny, profesjonalny zespół, który nadal będzie budował wartość dla naszych klientów. Pod okiem członków zarządu i szefów działów Anny Borowiec-Góry oraz Łukasza Kowalskiego nasza specjalizacja korporacyjna i finansowa będzie się dalej rozwijać”. – mówi Sebastian Hejnowski, Prezes MSLGROUP.

kontakt dla mediów
Sebastian Stępak
Dyrektor Zarządzający, MSL
Sebastian Stępak

sebastian.stepak@mslgroup.com

Renata Toczyska – Seliga
Co-Managing Director, Management Board Member, MSLGROUP
Renata Toczyska – Seliga

renata.toczyska-seliga@mslgroup.com

tel: +48 695 893 717

Łukasz Kowalski
Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications, MSL
Łukasz Kowalski

lukasz.kowalski@mslgroup.com

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.

załączniki

kontakt dla mediów
Sebastian Stępak
Dyrektor Zarządzający, MSL
Sebastian Stępak

sebastian.stepak@mslgroup.com

Renata Toczyska – Seliga
Co-Managing Director, Management Board Member, MSLGROUP
Renata Toczyska – Seliga

renata.toczyska-seliga@mslgroup.com

tel: +48 695 893 717

Łukasz Kowalski
Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications, MSL
Łukasz Kowalski

lukasz.kowalski@mslgroup.com

informacje o firmie

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.