turystyka/wypoczynek

Hotel „Dyplomat” już pod szyldem Best Western

Zgodnie z zapowiedziami wraz z nadejściem wiosny olsztyński hotel „Dyplomat” stał się członkiem największej na świecie rodziny hotelowej – Best Western. Oficjalne przyłączenie BEST WESTERN PLUS Hotel Dyplomat do sieci nastąpiło 19 marca br.

Hotel „Dyplomat”, jako czterogwiazdkowy, pierwszy butikowy obiekt w regionie, został włączony do sieci pod marką Best Western PLUS, która obejmuje wyłącznie hotele o podwyższonym standardzie.

Nie mieliśmy najmniejszych wątpliwości, jaką kategorię standardu przydzielić hotelowi „Dyplomat”. O słuszności naszej decyzji najlepiej świadczą opinie klientów. To ich oceny uplasowały hotel w czołówce olsztyńskich obiektów w serwisach TripAdvisor czy booking.com. Jestem przekonany, że dołączenie hotelu „Dyplomat” do Best Western jeszcze bardziej umocni jego pozycję, a także przyciągnie wielu nowych gości – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Główne zmiany, jakie zaszły w hotelu w związku z dołączeniem do Best Western, to uruchomienie strefy SPA „Siła Spokoju”, która oferuje zabiegi relaksacyjne, oraz wydzielenie nowej strefy Business Center. Zmodernizowane centrum konferencyjne wyposażone jest w salę mogącą pomieścić nawet 100 osób, a także gabinet z panoramicznym widokiem na miasto. Do dyspozycji gości biznesowych hotel oddaje m.in. wysokiej klasy sprzęt multimedialny oraz bezprzewodowe łącze internetowe. Ponadto wyposażenie każdego pokoju zostało wzbogacone o zestawy powitalne, umożliwiające zaparzenie kawy i herbaty. Drobne zmiany zostały także wprowadzone w wystroju pokojowych łazienek. Łączna wartość modernizacji wyniosła około 30 tys. złotych.

Położony w centrum Olsztyna BEST WESTERN PLUS Hotel Dyplomat oferuje 52 miejsca noclegowe w 25 pokojach i trzech apartamentach, których wystrój łączy tradycję z nowoczesnością. W pokojach typu superior o zwiększonym metrażu goście mają do dyspozycji m.in. antyalergiczną pościel, sejf i minibar. Na życzenie klientów hotel świadczy również usługi transferowe luksusowym samochodem. Ponadto w obiekcie znajduje się „Restauracja pod Samowarem” oferująca dania kuchni regionalnej. W menu znaleźć można również lokalne destylaty, piwa z miejskiego browaru oraz wyborne wina.

Do otwarcia pod szyldem Best Western przygotowywaliśmy się od kliku miesięcy. Dołączenie do sieci to dla nas bardzo ważny moment, gdyż nasze starania dążące do oferowania gościom najwyższej jakości zostały przypieczętowane gwarancją marki Best Western, rozpoznawalnej na całym świecie. Jestem przekonany, że dzięki temu jeszcze więcej gości będzie mogło o nas usłyszeć i skorzystać z naszych usług – powiedział Maciej Siwik, Generalny Menedżer hotelu. 

BEST WESTERN PLUS Hotel Dyplomat to już drugi hotel sieci Best Western otwarty w tym roku. W styczniu do największej na świecie rodziny hotelowej dołączył hotel BEST WESTERN Petropol w Płocku. Już w kwietniu sieć poszerzy swoje portfolio w Polsce o kolejne dwa obiekty, które powstaną w Krakowie i w Brzegu.

informacje o firmie

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

informacje o firmie

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.