styl życia zdrowie towary konsumpcyjne

Apetyczne badanie stylów odżywiania Polek

12.03.2015 | California Prune Board

Weź udział w badaniu i pobierz piękny e-book „Śliwka kalifornijska na 16 sposobów”

E-book zawierający 16 autorskich i pięknie sfotografowanych przepisów polskich blogerek kulinarnych otrzymają bezpłatnie uczestniczki badania pt.: „Style odżywiania wśród Polek”. Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy wypełnić prostą ankietę online, dostępną pod linkiem http://goo.gl/LnS28q. Inicjatywa potrwa tylko do 19-go marca br.

Premierowa edycja

Badanie pt.: „Style odżywiania wśród Polek” jest całkowicie anonimowe, a wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut. Internautki, które wezmą w nim udział, jako nagrodę za poświęcony czas otrzymają możliwość pobrania premierowej edycji e-booka, składającego się z 16 oryginalnych przepisów i wysmakowanych zdjęć autorstwa 8 polskich blogerek kulinarnych.

E-book pt.: „Śliwka kalifornijska na 16 sposobów” jest unikalnym zbiorem dotąd nie publikowanych przepisów. Zróżnicowany charakter przedstawionych potraw sprawi, że każdy znajdzie w nim coś smakowitego dla siebie. W menu między innymi – energetyczne sałatki, wykwintne dania główne oraz zaskakujące desery. Każdy przepis w e-booku opatrzony jest apetyczną fotografią prezentowanej potrawy.

Kulinarne grono autorek

W gronie autorek e-booka znajdują się: Katarzyna Marciniewicz – Chillibite.pl, Magdalena Gendźwiłł – Crust and Dust, Ewelina Majdak – Around the Kitchen Table, Dota Szymborska – On Egin Eta Topa, Edyta Kusińska – Madame Edith, Elena Monin – Cook & Bake with me, Katarzyna Karus–Wysocka – Cook it Lean oraz Marieta Marecka, prowadząca program kulinarny „ABC Gotowania” na kanale Kuchnia+ i blogerka – W Kuchni bez Dubli. Patronat medialny nad e-bookiem objęły: telewizja Kuchnia+, magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK oraz radio JemRadio.pl.

Przyjaciółka z Kalifornii

Badanie prowadzone jest przez wyspecjalizowaną firmę badawczą IQS na zlecenie California Prune Board, a jego celem jest weryfikacja wiedzy Polek na temat zdrowego odżywiania oraz wyróżnienie i opisanie podstawowych stylów odżywiania wśród polskich kobiet. Wyniki badania zostaną opublikowane w postaci raportu z komentarzami ekspertów. Inicjatywa prowadzona jest w ramach kampanii informacyjnej „Przyjaciółka z Kalifornii”.

Link do badania z możliwością pobrania e-booka: http://goo.gl/LnS28q

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board reprezentuje całą branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z prawie 900 plantatorów śliwek oraz 25 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym na świecie producentem śliwek suszonych, słynących z najwyższej jakości. Jakość ta jest rezultatem skrupulatnego procesu produkcji oraz kontroli jakości. Produkt klasy premium z Kalifornii dostarczany jest do 70 krajów na całym świecie, a region odpowiada za 60 proc. dostaw na świecie i 99 proc. dostaw w USA.

Europejski oddział California Prune Board zlokalizowany w Wielkiej Brytanii odpowiada za rozwój rynku, reklamę, public relations, promocję sprzedaży, inicjatywy edukacyjne oraz badania rynkowe i żywieniowe. California Prune Board od ponad 25 lat działa w Europie na rzecz podniesienia świadomości na temat śliwek kalifornijskich jako zdrowego i pożywnego produktu wysokiej jakości, o różnorodnych właściwościach kulinarnych. Więcej informacji: http://www.californiaprunes.pl/

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board reprezentuje całą branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z prawie 900 plantatorów śliwek oraz 25 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym na świecie producentem śliwek suszonych, słynących z najwyższej jakości. Jakość ta jest rezultatem skrupulatnego procesu produkcji oraz kontroli jakości. Produkt klasy premium z Kalifornii dostarczany jest do 70 krajów na całym świecie, a region odpowiada za 60 proc. dostaw na świecie i 99 proc. dostaw w USA.

Europejski oddział California Prune Board zlokalizowany w Wielkiej Brytanii odpowiada za rozwój rynku, reklamę, public relations, promocję sprzedaży, inicjatywy edukacyjne oraz badania rynkowe i żywieniowe. California Prune Board od ponad 25 lat działa w Europie na rzecz podniesienia świadomości na temat śliwek kalifornijskich jako zdrowego i pożywnego produktu wysokiej jakości, o różnorodnych właściwościach kulinarnych. Więcej informacji: http://www.californiaprunes.pl/

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.