O PURR Media
PURR Media to nowa agencja marketingowa w ramach polskich struktur Grupy Webedia oferująca pełen zakres usług – od opracowania strategii marketingowej, przez jej kompleksową realizację, aż po badania rynku i raporty eksperckie. Swoje usługi kieruje do klientów chcących poznać nie tylko branżę gamingową, ale też zainteresowanych znacznie szerszym obszarem sektorów rozrywkowych i technologicznych.
O Polish Gamers Observatory
Polish Gamers Observatory (PGO) zajmuje się przeprowadzaniem badań graczy oraz analizą rynku gier wideo. Od 2013 roku raporty rynkowe, badania o preferencjach i zachowaniach polskich graczy dostarczają rzetelną wiedzę na potrzeby branży gier, instytucji publicznych/rządowych, sektora bankowego, inwestorów, reklamodawców, marketerów i mediów.
Flagowe produkty PGO to raporty o rynku gier "Kondycja Polskiej Branży Gier", cykl badań graczy "Polish Gamers" oraz badania grających dzieci "Polish Gamers KIDS".
Założycielami PGO są Michał Bobrowski oraz Patrycja Rodzińska-Szary. Na stałe z PGO współpracują badacze, socjologowie, pracownicy akademiccy, specjaliści z branży gier, gamedev.
https://polishgamers.com