O kampanii
Celem kampanii „Prowadź się zdrowo” jest podnoszenie świadomości na temat znaczenia konieczności dbania o własne zdrowie wśród mężczyzn po 40. roku życia. To właśnie ta grupa jest najbardziej narażona na niealkoholowe stłuszczenie wątroby (NAFLD), które nie daje żadnych wyraźnych objawów lub daje objawy charakterystyczne dla wielu innych chorób.
Ambasadorami akcji zostali utytułowani kierowcy rajdowi – Kuba Przygoński, zdobywca Pucharu Świata w Rajdach Cross Country 2018 oraz Mikołaj Marczyk, Mistrz Polski i Europy Juniorów 2021.
Partnerami akcji są: Speed Car – ogólnopolska sieć stacji kontroli pojazdów, Truckers Life – największa polska organizacja pozarządowa działająca na rzecz poprawy zdrowia i bezpieczeństwa kierowców zawodowych oraz Youngtimers Warsaw – podmiot zrzeszający fanów klasycznej motoryzacji.
O Sanofi
Sanofi to innowacyjna, globalna firma biofarmaceutyczna, której przyświeca jeden cel, aby zgodnie z hasłem „We chase the miracles of science to improve people’s lives”, stawiając na potęgę nauki, zmieniać świat na lepsze. W 100 krajach zaangażowane i utalentowane zespoły pracują na rzecz zmiany oblicza medycyny, czyniąc niemożliwe możliwym. Firma tworzy terapie oraz szczepionki, które ratują życie milionom ludzi na całym świecie. Kluczowym punktem ambicji firmy jest zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna.
Firma notowana jest na giełdach EURONEXT: SAN i NASDAQ: SNY.
Media Relations
MSL Group Sp. z o. o.: Katarzyna Puchacz | 515 115 087 | katarzyna.puchacz@mslgroup.com
Sanofi: Renata Olejowska| 609 596 889 | renata.olejowska@sanofi.com