Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.
Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta - NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).
Kluczowe wyróżnienia z 2017 r:
- Instytucja Roku 2016 - Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówkach” (MojeBankowanie.pl, 07 marca 2017 r.), - Przyjazny Bank Newsweeka - Bank zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna” (26 września 2017 r.),
- Złoty Bankier 2017 - Bank zajął 2. miejsce w kategorii „Złoty Bank” - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem (21 kwietnia 2017 r.),
- Złote Spinacze 2017 - Bank otrzymał statuetkę Brązowego Spinacza, w kategorii „Corporate Social Responsibility” za kampanię "Our People Round The World" (1 grudnia 2017 r.),
- Monitor Satysfakcji Klientów Banków, ARC Rynek i Opinia - Bank zajął drugie miejsce w zestawieniu „Ogólny ranking form kontaktu z bankiem” (7 grudnia 2017 roku).
Wysoką ocenę wiarygodności finansowej eurobanku potwierdza agencja ratingowa Fitch. eurobank otrzymał rating długoterminowy (long term IDR) na poziomie „A-”, z perspektywą stabilną.
Bank zatrudnia niemal 2900 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Większościowym właścicielem jest francuska Grupa Societe Generale, która zatrudnia 146 tys. pracowników \w 66 krajach, obsługując 31 mln klientów.
www.eurobank.pl
infolinia: 19 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)