budownictwo/nieruchomości media/marketing/reklama

PB Nieruchomości – rusza serwis z newsami, raportami i analizami dla sektora nieruchomości

09.04.2024 | Puls Biznesu

„Puls Biznesu” rozszerza ofertę dla czytelników posiadających subskrypcję pb.pl w pakiecie Premium. 9 kwietnia rusza serwis PB Nieruchomości adresowany do profesjonalistów pracujących w sektorze oraz firmach oferujących dla niego usługi − deweloperów, agencji nieruchomości, zarządców nieruchomości, firm budowlanych, doradczych i konsultingowych oraz  firm technologicznych oferujących innowacyjne rozwiązania dla sektora. Treści serwisu będą również cennym źródłem informacji dla banków udzielających kredytów hipotecznych i pożyczek na inwestycje w nieruchomości.

W PB Nieruchomości znajdą się ekskluzywne newsy dotyczące funkcjonowania sektora. Do tworzenia sekcji zaangażowali się doświadczeni i uznani w środowisku dziennikarze i ekonomiści. Paweł Berłowski będzie opisywał branżowe spory, zgrzyty prawne, strategie rynkowych tuzów i pomysły debiutantów. Przyjrzy się zmianom kadrowym i nowinkom technologicznym wspierającym branżę. Anna Gołasa w poszukiwaniu branżowych newsów zajrzy do deweloperów, zarządców, pośredników i analityków oraz weźmie pod lupę ceny mieszkań i czynsze najmu. Katarzyna Kapczyńska będzie opisywać rynek inwestycji budowlanych i śledzić ceny materiałów, zwłaszcza stali, asfaltu i cementu. Istotnym elementem serwisu będą kompleksowe analizy i najświeższe dane przygotowywane przez centrum SpotData kierowane przez Ignacego Morawskiego, głównego ekonomistę „Pulsu Biznesu”.

− To kolejny produkt, który został stworzony z myślą o subskrybentach pakietu Premium. Do PB Analizy i PB Finance, które cieszą się dużym zainteresowaniem czytelników, dokładamy serwis PB Nieruchomości. „Puls Biznesu” od 27 lat jest źródłem rzetelnych newsów i dostarcza wiarygodnych informacji o tym, co dzieje się w biznesie i na rynkach. Nieruchomości to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki, któremu poświęcamy dużo miejsca. Użytkownikom serwisu zaoferujemy rzetelny i kompleksowy obraz sektora – będą w stanie ocenić kondycję budownictwa, odnajdą rynkowe szanse, zostaną ostrzeżeni przed zbliżającymi się zagrożeniami, dowiedzą się, co planują konkurenci, jakie są kluczowe trendy, ryzyka i prognozy dla rynku nieruchomości. Oprócz ekskluzywnych newsów będziemy publikować cykliczne raporty, prognozy i trendy dla rynku oraz udostępnimy unikatowe narzędzie do samodzielnej analizy kluczowych danych z sektora i gospodarki – mówi Marcin Goralewski, p.o. redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”.

PB Nieruchomości będzie dostępny wyłącznie w ramach subskrypcji Premium. Serwis pb.pl jest co miesiąc czytany przez ponad 1,2 mln internautów (dane Mediapanel, 03’24), a z dostępu do płatnych treści korzysta już ponad 30 tys. subskrybentów. Wydanie drukowane natomiast dociera do ponad 223 tys. osób (Polskie Badania Czytelnictwa, wskaźnik Czytelnictwa Cyklu Sezonowego 12’23-02’24)

 

Link do serwisu: http://pb.pl/pb-nieruchomosci

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie