sprawy społeczne rodzina nauka/edukacja/szkolenia

5 x 20 złotych rabatu na ofertę szkolną i odzież w Carrefour - ruszyła kolejna odsłona Akcji Antyinflacja

01.08.2023 | Carrefour Polska

Carrefour uruchomił kolejną edycję swojej akcji, która ma na celu pomóc Polakom w walce z wysoką inflacją. Startująca właśnie promocja skierowana jest do rodziców uczniów i obejmuje cały asortyment szkolnych i odzieżowy. Przy zakupach tego rodzaju artykułów za min. 200 zł, użytkownicy aplikacji “Mój Carrefour” otrzymają e-bon o wartości 20 zł do wydania na kolejne zakupy. Z promocji można skorzystać aż pięć razy w tym miesiącu.

Sierpień to jeszcze wakacje, ale coraz częściej myśli się o powrocie do szkoły. Pierwszy dzwonek, to nie tylko zmartwienie uczniów po okresie letniego wypoczynku, ale często też rodziców. Zbliżający się pierwszy września wiąże się z zakupami artykułów szkolnych i z odświeżeniem garderoby przed nadejściem jesieni. W tym roku zakupy te będą bardziej kosztowne niż dotychczas. Z danych GUS wynika, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły w pierwszym półroczu 2023 r. o 15 proc. rok do roku.

W obliczu aktualnych wyzwań postanowiliśmy wesprzeć naszych klientów i zaoferować im wygodne rozwiązanie - nową odsłonę Akcji Antyinflacja. Ma ona na celu pomóc w kontroli nad wydatkami podczas intensywnego okresu zakupowego, zarówno rodzinom szykującym dzieci do szkoły, jak i tym, którzy potrzebują odświeżyć swoją garderobę przed nadchodzącym sezonem jesienno-zimowym. To kolejny z powodów dla którego warto przyjść na zakupy do Carrefour - mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska.

Promocja trwa od 1 do 31 sierpnia 2023 r. i ma bardzo proste zasady. Wystarczy aktywować w aplikacji Mój Carrefour specjalny kupon, nabyć artykuły szkolne oraz ubrania i buty za min. 200 zł (po uwzględnieniu rabatów) i zeskanować kartę z aplikacji podczas płatności. Wkrótce w aplikacji pojawi się e-bon o wartości 20 zł do wykorzystania podczas kolejnych zakupów. 

Z akcji można skorzystać raz w tygodniu, czyli aż pięć razy w ciągu miesiąca. Promocją są objęte wszystkie artykuły tekstylne prócz: ręczników, pościeli i tekstyliów domowych. Liczą się więc wszystkie ubrania, piżamy, buty, akcesoria (rękawiczki, skarpetki). Akcesoria szkolne to produkty takie jak plecaki, worki, zeszyty, flamastry, piórniki, długopisy, farby i inne, potrzebne uczniowi artykuły.

Korzyści z aplikacją Mój Carrefour

Aplikacja Mój Carrefour to nowoczesne narzędzie, które ułatwia zakupy i oferuje wiele korzyści. Klienci otrzymują atrakcyjne zniżki, a w piątki i soboty zawsze 10 proc. rabatu. Apka pozwala też płacić smartfonem, sprawdzać ceny produktów, tworzyć listy zakupów, przeglądać gazetki i kupony oraz zapisywać paragony.

5 filarów Akcji Antyinflacja

Akcja Antyinflacja w Carrefour to inicjatywa odpowiadająca na rosnące ceny i wywołany tym wzrost zainteresowania sprytnym kupowaniem. Jest to już siódma odsłona tej akcji. Jednak niezmiennie, od samego początku jej pierwszym filarem są atrakcyjne cenowo produkty marek własnych Carrefour, tańsze nawet o 30% od swoich markowych odpowiedników przy porównywalnej jakości. Drugim jest aplikacja Mój Carrefour, która zapewnia codzienne zniżki na wybrane artykuły i 10% rabatu w weekendy. Dodatkowo, akcja opiera się na artykułach marki Simpl czyli najtańszych produktach w swojej kategorii. Wtorki, to 10% rabatu dla seniorów, a cotygodniowe gazetki promocyjne Carrefour prezentują również Super Oferty, z produktami tańszymi nawet o połowę.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.