nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne
Owocowa nowość na jesienne dni
Gdy nadchodzi jesień więcej czasu spędzamy w domowym zaciszu i częściej sięgamy po przekąski. W związku z tym, chętniej kupujemy też słodycze – szczególnie dotyczy to młodszych konsumentów. Jak możemy przeczytać w raporcie z badań CBOS, wśród respondentów w wieku do 24 lat, 64% z nich sięga po słodycze bądź ciasta minimum kilkakrotnie w ciągu tygodnia (w tym 24% każdego dnia) [1].
Słodycze jemy najczęściej ze względu na smak, aby sprawić sobie przyjemność lub w ramach nagrody. Podobnie, kiedy mamy gorszy nastrój, aby go sobie poprawić, chętnie sięgamy po ulubiony batonik czy cukierki. Pamiętajmy jednak o tym, że oprócz walorów smakowych, przy wyborze słodkich produktów warto zwracać uwagę na ich dodatkowe właściwości.
W ostatnim czasie coraz bardziej popularne stają się słodycze wpisane w nurt zdrowego stylu życia. Spowodowane jest to znacznym wzrostem liczby konsumentów zainteresowanych żywnością, która wspiera prawidłowe funkcjonowanie organizmu.
Wyjątkowa receptura z korzyścią dla zdrowia
Marka Fruittella, obecna na polskim rynku już od ponad 25 lat, niedawno wypuściła na rynek prawdziwą gratkę dla miłośników słodkich przekąsek – nową linię owocowych cukierków do żucia Fruittella Super Mix. Cukierki powstały w oparciu o innowacyjną recepturę, wspierającą zdrowy styl życia. Fruittella Super Mix zawiera witaminę C oraz coraz bardziej popularne nasiona Chia (nasiona szałwii hiszpańskiej).
– Cukierki Fruittella od lat cieszą się nieustanną popularnością zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych. Dla wielu starszych Konsumentów to „smak dzieciństwa”, przypominający beztroskie chwile. Nowa odsłona kultowych cukierków w sticku – Fruittella Super Mix, w trzech soczyście owocowych smakach: granat, porzeczka i kiwi - zawiera dodatek nasion Chia oraz witaminy C. To ukłon w stronę tych, którzy oprócz słodkiej przyjemności poszukują wartości dodanej – komentuje Michał Bonecki, Dyrektor Marketingu Perfetti Van Melle Polska.
Cukierki do żucia Fruittella Super Mix dostępne są w dobrze znanej konsumentom formie sticka (41g).
[1] Centrum Badania Opinii Społecznej (CBOS), Komunikat z badań „Jak zdrowo odżywiają się Polacy?”, nr 106/2019, s.4.
[URL] https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2019/K_106_19.PDF