nowe produkty/usługi styl życia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

California Dream w Warszawie!

30.05.2017 | California Prune Board

Współpraca California Prune Board z cukiernią Odette zaowocowała pojawieniem się na rynku nowego, czekoladowego deseru ze śliwką kalifornijską – California Dream. Limitowana edycja ciastka jest dostępna w cukierniach Odette oraz Odette Tea Room do 10 czerwca.

Na całym świecie producenci żywności, szefowie kuchni oraz cukiernicy odkrywają liczne korzyści wynikające z zastosowania w swoich recepturach i procesach suszonej śliwki kalifornijskiej. Ten trend dociera również do Polski. Od początku maja br. w cukierni Odette w Warszawie, dostępny jest unikalny deser z dodatkiem suszonej śliwki z Kalifornii. Warszawska pracownia oferuje wykwintne desery klasy premium. Pod nazwą ciastka California Dream kryje się czekoladowy biszkopt z marmoladą ze śliwek kalifornijskich, czekoladowym ganache oraz macerowanymi śliwkami kalifornijskimi w Earl Grey. Limitowana edycja deseru dostępna jest w sprzedaży do 10 czerwca.

Produkty w Europie

Bardzo się cieszymy, że możemy w Polsce zaprezentować ciekawy projekt kulinarny. Od kilku lat podobne inicjatywy prowadzimy z powodzeniem w całej Europie m.in. w Wielkiej Brytanii z cukiernikiem Paul A. Young, którego najnowszym dziełem jest czekoladowa pralina z kozim serem i śliwką kalifornijską. Także we Włoszech szefowie kuchni i mistrzowie cukiernictwa regularnie tworzą nowe produkty z kalifornijskim owocem.” – mówi Maxine Broderick, European Marketing Manager, California Prune Board (Europe).

Kalifornijska inspiracja branży spożywczej

Suszone śliwki kalifornijskie stosowane są w branży spożywczej nie tylko w postaci całego owocu. Branża profesjonalistów może również korzystać z naturalnych produktów pochodnych jak: pasta, koncentrat, puree a nawet proszek z suszonych śliwek kalifornijskich. Pod względem smaku, jak i formy śliwki kalifornijskie znajdują nieograniczone zastosowanie w branży spożywczej. Są między innymi idealnym i zdrowym składnikiem w wyrobach piekarniczych, czekoladowych, mlecznych czy mięsnych a także zdrowej żywności fit. Ponadto śliwki kalifornijskie dzięki naturalnie występującej słodyczy i lekko kwaskowatym smaku mogą być użyte zarówno w daniach słodkich jak i słonych.

Od 2014 roku California Prune Board, organizacja reprezentująca branżę śliwki kalifornijskiej prowadzi w Polsce szeroko zakrojone działania marketingowe wspierające i promujące zalety naturalnej i kulinarnie wszechstronnej śliwki kalifornijskiej.

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji, przepisów i video: www.californiaprunes.pl. Śledź California Prune Board na http://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie oraz https://instagram.com/sliwki_kalifornijskie/ a także https://www.pinterest.com/sliwkikali/

 

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji, przepisów i video: www.californiaprunes.pl. Śledź California Prune Board na http://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie oraz https://instagram.com/sliwki_kalifornijskie/ a także https://www.pinterest.com/sliwkikali/

 

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.