handel budownictwo/nieruchomości

Trwa rozbudowa Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku

07.03.2017 | Carrefour Polska

W wyniku modernizacji i rozbudowy galeria zyska blisko 2,5 tysiąca mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, a liczba dostępnych butików i punktów usługowych wzrośnie do 57. Dzięki prowadzonej rekomercjalizacji obiektu wśród najemców pojawią się również nowe marki. Prace modernizacyjne potrwają do grudnia 2017 roku.

Galeria Zielone Wzgórze, której właścicielem i zarządcą jest Carrefour Polska, powstało w 2007 roku jako drugie wielkopowierzchniowe centrum handlowe w Białymstoku.

- Z uwagi na atrakcyjną lokalizację, a także zaufanie, jakim obiekt od lat cieszy się wśród klientów, podjęliśmy decyzję o jego rozbudowie i modernizacji. Zaplanowane prace są naszą odpowiedzią na oczekiwania lokalnej społeczności. Wierzymy, że dzięki podjętym inwestycjom, galeria stanie się dla klientów nie tylko miejscem robienia zakupów, lecz także spędzania czasu wolnego - mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Obecnie trwają prace związane z rozbudową obiektu od strony ulicy Wrocławskiej. W efekcie Galeria Zielone Wzgórze zyska prawie 2,5 tysiąca mkw., dzięki czemu powierzchnia obiektu wzrośnie do ponad 20 000 mkw. W planach jest również odświeżenie pasaży galerii, w tym wymiana posadzki oraz przebudowa fasady całego obiektu.

Modernizacji i rozbudowie towarzyszy również proces rekomercjalizacji, w wyniku którego galeria zyska nowe, ciekawe marki. Rozszerzona zostanie między innymi oferta najemców pozwalających na ciekawe spędzenie czasu wolnego – nowo powstałą przestrzeń zajmie między innymi fitness klub o powierzchni ponad 1700 mkw. Klienci będą mogli także skorzystać z oferty popularnej w mieście restauracji Doner Kebab Zefe.

Dzięki przeprowadzonym do tej pory pracom klienci Galerii Zielone Wzgórze mogą już skorzystać z odnowionego wejścia głównego, gdzie wymieniona została fasada i dobudowane zostało zadaszenie. Do ich dyspozycji oddane zostały także odnowione toalety oraz przyjazny i odpowiednio wyposażony pokój rodzica z dzieckiem. Zakończenie wszelkich prac związanych z rozbudową oraz modernizacją obiektu zaplanowane jest na grudzień 2017 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.