wydarzenia technologie ekonomia/biznes/finanse

Większa sprzedaż i lepsza obsługa klienta? Dowiedz się, jak to zrobić!

22.02.2017 | Focus Telecom Polska

Już w czwartek, 2 marca o godz. 9 w Hotelu Best Western Premier w Katowicach odbędzie się kolejne „Śniadanie w Chmurze Focus Telecom”. Tym razem uczestnicy dowiedzą się, jak zarządzać komunikacją z klientem, by zminimalizować koszty obsługi, a jednocześnie podnieść zyski ze sprzedaży. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy się zapisać przez formularz.

„Śniadania w Chmurze" – organizowane przez Focus Telecom to cykl swobodnych spotkań biznesowych ekspertów i przedsiębiorców, podczas których uczestnicy omawiają zagadnienia wykorzystania wielokanałowej komunikacji w obsłudze klienta. Jak podnieść sprzedaż i polepszyć obsługę, jednocześnie minimalizując koszty? Jak budować relacje z klientem dzięki właściwej komunikacji? Na te i inne pytania uczestnicy poznają odpowiedź podczas najbliższego śniadania z przedstawicielami Focus Telecom, które odbędzie się 2 marca w Katowicach.

- Wskażemy, jak efektywnie zarządzać kilkoma kanałami komunikacji z klientem (telefon, mail, formularz www, SMS czy fax), co zrobić, by dzięki właściwej obsłudze klienta wyróżnić się na tle konkurencji i ją wyprzedzić – zapowiada Tomasz Paprocki z Focus Telecom.

Właśnie komunikacja z klientem odgrywa kluczową rolą w procesie sprzedaży większości firm. W opinii klientów brak odpowiedniej dostępności, kłopoty ze sprawną obsługą to główne czynniki, dla których rezygnują oni z dokonania zakupów czy skorzystania z usługi i odchodzą do konkurencji. A warto pamiętać, iż zadowoleni z obsługi klienci będą wracać dzięki pozytywnym doświadczeniom.

W trakcie spotkania zostaną omówione konkretne rozwiązania usprawniające i polepszające komunikację z klientem, m. in. kolejkowanie połączeń telefonicznych, mechanizm utrzymania relacji ze stałymi klientami, automatyzacja pracy wewnątrz działu. Omawiane kwestie powinny zainteresować dyrektorów, kierowników i managerów sprzedaży czy osoby odpowiedzialne za obsługę klienta. - Będziemy opierać się na danych zebranych od firm oraz analizie konkretnych przypadków. Nie zabraknie też dyskusji, której będzie służyć swobodna forma naszego spotkania – zaprasza Tomasz Paprocki z Focus Telecom.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy zapisać się przez formularz dostępny w linku poniżej.

Co? „Śniadanie w Chmurze Focus Telecom”; temat: „Większa sprzedaż i lepsza obsługa klienta”
Gdzie? Hotel Best Western Premier, ul. Bytkowska 1a, Katowice
Kiedy? 2 marca 2017, godz. 9:00 

Więcej informacji oraz zapisy:

http://focustelecom.pl/sniadanie-chmurze-wieksza-sprzedaz-lepsza-obsluga-klienta/

informacje o firmie

***************

Focus Telecom Polska

Focus Telecom Polska to innowacyjna spółka technologiczna oferująca usługi do wielokanałowej komunikacji biznesowej w modelu cloud computing. Jest liderem polskiego rynku systemów contact center. Rozwiązania Focus Telecom są wykorzystywane w sprzedaży, obsłudze klientów oraz zarządzaniu. W branży ICT od 2008 roku. Sztandarowym rozwiązaniem Focus Telecom jest autorski system Focus Contact Center, wielokanałowa platforma komunikacyjna, która: podnosi sprzedaż, usprawnia obsługę klientów oraz łatwia zarządzanie firmą. Witryna internetowa: focustelecom.pl

 

informacje o firmie

***************

Focus Telecom Polska

Focus Telecom Polska to innowacyjna spółka technologiczna oferująca usługi do wielokanałowej komunikacji biznesowej w modelu cloud computing. Jest liderem polskiego rynku systemów contact center. Rozwiązania Focus Telecom są wykorzystywane w sprzedaży, obsłudze klientów oraz zarządzaniu. W branży ICT od 2008 roku. Sztandarowym rozwiązaniem Focus Telecom jest autorski system Focus Contact Center, wielokanałowa platforma komunikacyjna, która: podnosi sprzedaż, usprawnia obsługę klientów oraz łatwia zarządzanie firmą. Witryna internetowa: focustelecom.pl