wydarzenia towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

65 lat znakomitości w branży

21.02.2017 | California Prune Board

California Prune Board, organizacja reprezentująca branżę śliwki kalifornijskiej, uznawana za największego światowego producenta suszonej śliwki, świętuje swoje 65. urodziny.

Wraz z początkiem jubileuszowego roku organizacja ogłasza największy w historii projekt badań klinicznych nad związkiem pomiędzy spożywaniem śliwek suszonych a zdrowiem kości[1]. Obecnie suszona śliwka jest jedynym suszonym owocem, który uzyskał autoryzowane oświadczenie zdrowotne w Europie o pozytywnym wpływie na funkcjonowanie układu trawiennego[2].

Komentując 65. rocznicę działalności organizacji Executive Director w California Prune Board, Donn Zea mówiZmiany na rynku spożywczym wpłynęły na naszą strategię. Gdy rynek suszonych śliwek miał mniej konkurentów, a wymagania konsumentów były inne, komunikacja opierała się na promowaniu smaku suszonej śliwki kalifornijskiej. Jednak zmieniające się nawyki żywieniowe spowodowały, że skierowaliśmy naszą uwagę na wszechstronność, użyteczność i funkcjonalność produktu. Ważne, aby za określeniem „zdrowy produkt” stały rzetelne badania potwierdzające jego pozytywny wpływ na zdrowie. Inwestujemy czas w budowanie relacji z dietetykami i specjalistami w dziedzinie żywienia, którzy pomagają nam lepiej porozumieć się z osobami ceniącymi zdrowe odżywianie. Ponadto nasza współpraca ze znakomitymi szefami kuchni i cukiernikami w całej Europie pozwala ukształtować nowoczesne spojrzenie na suszoną śliwkę. W przyszłości będziemy rozwijać współpracę z ekspertami kulinarnymi oraz prezentować różnorodność kulinarną śliwki kalifornijskiej.    

Nowe obszary komunikacji

W ciągu swojej 65-letniej historii California Prune Board promowała najwyższą  jakość suszonej śliwki kalifornijskiej i kultywowała 150-letnią tradycję uprawy przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Sadownicy z Kalifornii wypracowali optymalne warunki uprawy, niepowtarzalne metody produkcji i zbiorów oraz wysokie standardy bezpieczeństwa żywności. Od 1986 roku California Prune Board rozszerzyła swoją działalność o inwestycje w nowatorskie badania nad  właściwościami odżywczymi i zdrowotnymi suszonej śliwki. Zapewniły one owocowi mocne miejsce w kategorii produktów superfood. W ostatnich latach suszona śliwka kalifornijska, znana jako zdrowa przekąska, zaczęła zyskiwać reputację jako niezwykle wszechstronny i wygodny w zastosowaniu owoc w kuchni.

Od 2014 r. California Prune Board prowadzi na polskim rynku kampanię „Przyjaciółka z Kalifornii” na rzecz umacniania polskiego rynku śliwki kalifornijskiej. W 2016 r. kampania została wyróżniona w najważniejszym polskim konkursie branży PR – Złote Spinacze, otrzymując najwyższą nagrodę przyznaną w tym roku przez Jury w kategorii sektor spożywczy – Srebrny Spinacz. Dodatkowo kampania znalazła się w gronie trzech najlepszych projektów wyróżnionych w kategorii efektywność.

 

[1] Badania będą skoncentrowane na zbadaniu właściwości odżywczych suszonych śliwek w odniesieniu do zdrowia kości u kobiet po menopauzie. Badania prowadzone na Penn State University skoncentrowane są na poszukiwaniu dodatkowych dowodów do badań, które już zostały opublikowane.

[2] Spożywanie 100g śliwek suszonych (ok. 8-12) dziennie, jako część zróżnicowanej i zbilansowanej diety i zdrowego stylu życia, wpływa na zdrowe funkcjonowanie jelit.

 

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji, przepisów i video: www.californiaprunes.pl. Śledź California Prune Board na http://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie oraz https://instagram.com/sliwki_kalifornijskie/ a także https://www.pinterest.com/sliwkikali/

 

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji, przepisów i video: www.californiaprunes.pl. Śledź California Prune Board na http://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie oraz https://instagram.com/sliwki_kalifornijskie/ a także https://www.pinterest.com/sliwkikali/

 

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.