nowe produkty/usługi media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Trwa regionalna kampania reklamowa „Szybkiej gotówki na pilne wydatki”

10.01.2017 | Bank Pocztowy SA

Bank Pocztowy kontynuuje kampanię reklamową w lokalnych stacjach radiowych, prasie i portalach internetowych, promując możliwość szybkiego uzyskania gotówki do 100 000 zł w placówkach Banku i na Poczcie.

W trakcie całej kampanii, która rozpoczęła się pod koniec roku, zaplanowano blisko 200 emisji reklamy w prasie lokalnej, 40 tygodniowych kampanii w 40 lokalnych rozgłośniach radiowych oraz  wyświetlanie banerów reklamowych na blisko 70 regionalnych portalach internetowych. W tym czasie w placówkach Banku i Poczty prowadzona jest również kampania BTL.

Klienci mają możliwość uzyskania w prosty i wygodny sposób gotówki do 3500 zł (produkt: Pożyczka na Poczcie) lub do 100 000 zł (produkt: Kredyt gotówkowy).

Dostępność szybkiej gotówki Bank Pocztowy promować będzie do końca stycznia 2017 r.

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie