wydarzenia media/marketing/reklama

Śliwka kalifornijska najlepsza w branży spożywczej

07.12.2016 | California Prune Board

„Przyjaciółka z Kalifornii” uznana najlepszą kampanią public relations sektora spożywczego w konkursie Złote Spinacze 2016.  

Zimny wieczór 2 grudnia br. w Warszawie okazał się niezwykle gorący dla branży suszonej śliwki ze słonecznej Kalifornii. W czasie gali finałowej XIV edycji najbardziej prestiżowego konkursu branży public relations - Złote Spinacze, nagrodzono najlepsze kampanie PR. „Przyjaciółka z Kalifornii” prowadzona przez California Prune Board na rzecz umacniania polskiego rynku śliwki kalifornijskiej, otrzymała najwyższą nagrodę przyznaną w tym roku przez Jury w kategorii sektor spożywczy – Srebrny Spinacz. Dodatkowo kampania znalazła się w gronie trzech najlepszych projektów wyróżnionych w kategorii: efektywność.

To bardzo duże wyróżnienie. Ostanie lata naszej aktywności w Polsce, pokazują że tutejsi konsumenci pokochali śliwki kalifornijskie. Z wzajemnością! Intensywnie pracujemy ze znakomitymi dziennikarzami oraz dynamicznie rozwijającą się blogosferą kulinarną. Utalentowani polscy szefowie kuchni wciąż nadają śliwce kalifornijskiej nowe oblicze. Skupiamy się na tym, aby nie tylko wysyłać komunikaty, ale słuchać naszych odbiorców i przygotowywać treści, które mogą być – dosłownie –  konsumowane ze smakiem. Zwycięski debiut w Złotych Spinaczach jest wielkim zaszczytem. Dziękujemy Jury za dostrzeżenie naszych wysiłków. Fakt, że w naszej kategorii nominowano projekty dla takich marek jak Coca-Cola czy E.Wedel świadczy, na jak wysokim poziomie jest konkurs komentuje Esther Ritson-Elliott, European Marketing Director, California Prune Board (Europe).

Za strategię i prowadzenie kampanii na polskim rynku odpowiada zespół z firmy People PR w składzie Kamila Wardyn-Kopera – Partner, Michał Kopera – Partner, Paulina Mizia – Junior Account Executive oraz zespół California Prune Board Europe – Esther Ritson-Elliott – European Marketing Director, Maxine Broderick – European Marketing Manager. Konsultantami merytorycznymi kampanii są dietetyczki Jennette Higgs z Wielkiej Brytanii oraz mgr. inż. Barbara Dąbrowska-Górska.

Pełna lista nagrodzonych dostępna jest na stronie: http://www.zlotespinacze.pl/

 

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji, przepisów i video: www.californiaprunes.pl. Śledź California Prune Board na http://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie oraz https://instagram.com/sliwki_kalifornijskie/ a także https://www.pinterest.com/sliwkikali/

 

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.

informacje o firmie

O California Prune Board

California Prune Board działa pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa i reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 29 firm konfekcjonujących. Kalifornia jest największym producentem suszonych śliwek na świecie, słynących z najwyższej jakości osiąganej dzięki regionalnym, rygorystycznym technikom zbierania owoców oraz oceny i kontroli. Produkt premium dostarczany jest do 72 krajów na całym świecie, region zapewnia 43 procent światowych dostaw suszonych śliwek oraz 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji, przepisów i video: www.californiaprunes.pl. Śledź California Prune Board na http://www.facebook.com/sliwkikalifornijskie oraz https://instagram.com/sliwki_kalifornijskie/ a także https://www.pinterest.com/sliwkikali/

 

„Przyjaciółka z Kalifornii” – informacje dotyczące kampanii

„Przyjaciółka z Kalifornii” to kampania organizowana przez California Prune Board w Polsce. Jej głównym celem jest przybliżenie informacji na temat walorów zdrowotnych śliwki kalifornijskiej, wysokiej jakości, a także różnorodności wykorzystania tego owocu w kuchni. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmuje szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych oraz mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne, warsztaty kulinarne. Więcej informacji w mediach społecznościowych: facebook.com/sliwkikalifornijskie, instagram.com/sliwki_kalifornijskie oraz na stronie poświęconej śliwkom kalifornijskim: http://www.californiaprunes.pl/.