nowe produkty/usługi handel ekonomia/biznes/finanse

Strzelili w dziesiątkę, czyli innowacyjnie na urodziny Factory Wrocław

Wyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla klientów Factory Wrocław. Nie było rozdawania tortu, tylko akcja, która zachęciła ponad 15 000 do kolejnego zakupowego spotkania w największym outletowym centrum Dolnego Śląska

Pierwsze „okrągłe” urodziny największego centrum outletowego na Dolnym Śląsku stanowiły  pretekst do zrealizowania innowacyjnej kampanii. Była nią rozgrywka łącząca świat on-line i offline pod hasłem: „Strzał w dziesiątkę”. Za pomocą komputera bądź aplikacji mobilnej użytkownicy mogli „ustrzelić” swój urodzinowy prezent od Factory. Ponad 4 000 nagrodzonych wywalczyło w ten sposób między innymi bony zniżkowe, czy karty zakupowe do realizacji w Factory Wrocław. – W ten innowacyjny sposób chcieliśmy pokazać, że nie tylko wyznaczamy trendy, ale także pozwalamy naszym klientom świętować nasze 10 urodziny, niezależnie od miejsca, w którym aktualnie przebywają – wyjaśnia Joanna Sikora z działu marketingu Factory Wrocław. Akcja wygenerowała ponad trzynastoprocentowy wzrost odwiedzalności w porównaniu z ubiegłym rokiem, dotarła do ponad 3 000 000 odbiorców, angażując ponad 15 000 osób.

Polacy kochają smart shopping

–  Przez dziesięć lat naszej historii jedno się nie zmieniło: Polacy kochają smart shopping i związaną z nim zasadę zakupową: więcej za mniej – wyjaśnia Joanna Sikora z działu marketingu Factory we Wrocławiu. – Jesteśmy dzisiaj jednym z najchętniej wybieranych centrów na zakupy, nie tylko przez mieszkańców Aglomeracji Wrocławskiej, ale także takich miejscowości jak Świdnica, Wałbrzych, Legnica, czy Polkowice. Z racji rozwoju lotniska, w którego się bezpośrednim sąsiedztwie się znajdujemy, z roku na rok obserwujemy także wzrost odwiedzalności przez gości zagranicznych.

Factory Wrocław to jedynce centrum outeltowe na Dolnym Śląsku z 88 sklepami i powierzchnią handlową 13 800 metrów kwadratowych. Rok do roku notowane wzrost odwiedzialności i sprzedaży. W I połowie 2016 roku centrum odwiedziło niemal 1,5 miliona klientów. Statystycznie odwiedził je zatem co drugi mieszkaniec województwa dolnośląskiego, a każdy mieszkaniec Wrocławia mógł to uczynić więcej niż dwukrotnie. Co interesujące, spośród niemal stu marek obecnych na Granicznej 2 we Wrocławiu są takie, które są dostępne od października 2006 roku. Są to: Levi’s,  Calzedonia,  Wittchen,  Salomon,  Adidas,  Gino Rossi, Mustang, Apart, Simple, Puma, Lee Wrangler, House, Pepe Jeans oraz Reebok.

informacje o firmie

Factory Wrocław to największe centrum outletowe na Dolnym Śląsku. Można znaleźć tu m.in. szeroki wybór najwyższej jakości produktów znanych światowych i polskich marek sportowych, bieliźniarskich, odzieżowych i obuwniczych, a także rozwiązania dla domu i wyposażenie wnętrz. Wszystko to pozwala klientom na odkrywanie prawdziwej sztuki zakupów, dzięki której można zaoszczędzić nawet do 70% w porównaniu z zakupami w tradycyjnych galeriach handlowych. Na niemal 18 000 metrów kwadratowych powierzchni na odkrycie czeka niemal 100 marek przyciągających miłośników zakupów w różnym wieku. Są to m.in.: New Balance, Adidas, Puma, Nike, Reebok, United Colors of Benetton, Reserved, Venezia, Kazar, Lancerto, czy Home and Cook.

Do Factory Wrocław można wygodnie dojechać autobusową komunikacją miejską. Na gości czeka także parking na 1 200 samochodów z wydzielonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych i rodzinami z dziećmi. Z myślą o klientach przygotowano także różnorodną ofertę gastronomiczną oraz specjalną strefę zabaw dla najmłodszych. 

 

# # #

Marka FACTORY

FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 91,500 m² powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 250 znanych marek z Polski i świata. Na polskim rynku centra FACTORY obecne są od 2002 roku, kiedy NEINVER otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce - FACTORY Warszawa Ursus.

Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outletowych w Europie.

informacje o firmie

Factory Wrocław to największe centrum outletowe na Dolnym Śląsku. Można znaleźć tu m.in. szeroki wybór najwyższej jakości produktów znanych światowych i polskich marek sportowych, bieliźniarskich, odzieżowych i obuwniczych, a także rozwiązania dla domu i wyposażenie wnętrz. Wszystko to pozwala klientom na odkrywanie prawdziwej sztuki zakupów, dzięki której można zaoszczędzić nawet do 70% w porównaniu z zakupami w tradycyjnych galeriach handlowych. Na niemal 18 000 metrów kwadratowych powierzchni na odkrycie czeka niemal 100 marek przyciągających miłośników zakupów w różnym wieku. Są to m.in.: New Balance, Adidas, Puma, Nike, Reebok, United Colors of Benetton, Reserved, Venezia, Kazar, Lancerto, czy Home and Cook.

Do Factory Wrocław można wygodnie dojechać autobusową komunikacją miejską. Na gości czeka także parking na 1 200 samochodów z wydzielonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych i rodzinami z dziećmi. Z myślą o klientach przygotowano także różnorodną ofertę gastronomiczną oraz specjalną strefę zabaw dla najmłodszych. 

 

# # #

Marka FACTORY

FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków. Na 91,500 m² powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 250 znanych marek z Polski i świata. Na polskim rynku centra FACTORY obecne są od 2002 roku, kiedy NEINVER otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce - FACTORY Warszawa Ursus.

Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outletowych w Europie.