wydarzenia media/marketing/reklama

Młodzi obcokrajowcy zachwyceni Krakowem – obejrzyj film podsumowujący kampanię „Kraków. Cradle of Genius”

30.08.2016 | Delikatesy&Frykasy

Na Światowe Dni Młodzieży przyjechały do Krakowa setki tysięcy młodych ludzi z całego świata. Do nich właśnie skierowana była kampania Kraków. Cradle of Genius, zachęcająca do podjęcia nauki na krakowskich uczelniach wyższych i związania swojej przyszłości ze stolicą Małopolski.

Obejrzyj film podsumowujący kampanię, przygotowany na zlecenie agencji kreatywnej Delikatesy&Frykasy.

Przybywających do Krakowa młodych ludzi przywitały wizerunki wybitnych postaci, których życie i działalność były lub są związane z Krakowem: astronoma Mikołaja Kopernika; rzeźbiarza i malarza Wita Stwosza, Królowej Bony; związanego artystycznie z miastem zdobywcy Oscara – Andrzeja Wajdy, świetnie prosperującego przedsiębiorcy i zwycięzcy rajdu Dakar – Rafała Sonika oraz autorytetów w sferze duchowej: św. Jana Pawła II oraz papieża Franciszka.

Kraków jest bowiem szczególnym miastem przyciągającym wyjątkowych ludzi, gdzie można z sukcesem realizować swoje pasje związane z różnymi dziedzinami nauki, kultury i sztuki.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja kreatywna Delikatesy&Frykasy.

Opracowaliśmy serię komunikatów wizualnych wykorzystujących wizerunki wybitnych postaci, których życie i działalność były lub są związane z Krakowem, ale również mają znaczenie dla szeroko rozumianej kultury światowej. – wyjaśnia Agnieszka Pacałowska, Client Service Director agencji Delikatesy&Frykasy.

W szerszym kontekście kampania Kraków. Cradle of Genius zwracała uwagę na ofertę turystyczną, kulturalną, edukacyjną i sportową miasta, zachęcając do wyboru Krakowa jako destynacji wypoczynkowej, naukowej, zawodowej oraz życiowej.

Komunikaty wizualne, opracowane w języku angielskim, prezentowane były na citylightach umieszczonych w strategicznych częściach miasta, na ekranie na hali widowiskowo-sportowej Tauron Arena Kraków oraz na tramwaju, który w okresie trwania Światowych Dni Młodzieży 2016 będzie jeździł po ulicach miasta.

Kampania trwała od lipca do końca sierpnia 2016 r.

Krakow. Cradle of Genius_all.PNG

informacje o firmie

Delikatesy&Frykasy

Delikatesy&Frykasy to zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowych. Posiadają wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu kampanii reklamowych, projektów opakowań, komunikacji interaktywnej i identyfikacji wizualnej. Tworzą komunikacje dla firm i marek oparte na dogłębnej analizie produktu, jego konsumenta oraz otoczenia. W swojej pracy wykorzystują najnowsze trendy i nowoczesną technologię nie zapominając o tradycyjnych wartościach estetyki i funkcjonalności.

Między innymi pracowali dla takich firm jak: Empik, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Berlin-Chemie/Menarini, Oceanic. Byli odpowiedzialni za przygotowanie komunikacji dla marek Biotebal (Polpharma), NITOLIC, Allergoff (ICB Pharma), Kindii (Harper Hygienics), oraz identyfikacji wizualnej ostatnich czterech edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”. Delikatesy&Frykasy stworzyły system identyfikacji wizualnej marki NITOLIC, który zdobył nominację w konkursie KTR 2014 oraz nagrodę za najlepsze opakowanie w kategorii freestyle konkursu Art of Packaging 2014 Professional.

Więcej informacji na temat zrealizowanych projektów znajduje się na stronie internetowej www.delikatesyifrykasy.pl.

informacje o firmie

Delikatesy&Frykasy

Delikatesy&Frykasy to zespół kreatywnych profesjonalistów w dziedzinie design'u, komunikacji i strategii marketingowych. Posiadają wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu kampanii reklamowych, projektów opakowań, komunikacji interaktywnej i identyfikacji wizualnej. Tworzą komunikacje dla firm i marek oparte na dogłębnej analizie produktu, jego konsumenta oraz otoczenia. W swojej pracy wykorzystują najnowsze trendy i nowoczesną technologię nie zapominając o tradycyjnych wartościach estetyki i funkcjonalności.

Między innymi pracowali dla takich firm jak: Empik, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Berlin-Chemie/Menarini, Oceanic. Byli odpowiedzialni za przygotowanie komunikacji dla marek Biotebal (Polpharma), NITOLIC, Allergoff (ICB Pharma), Kindii (Harper Hygienics), oraz identyfikacji wizualnej ostatnich czterech edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”. Delikatesy&Frykasy stworzyły system identyfikacji wizualnej marki NITOLIC, który zdobył nominację w konkursie KTR 2014 oraz nagrodę za najlepsze opakowanie w kategorii freestyle konkursu Art of Packaging 2014 Professional.

Więcej informacji na temat zrealizowanych projektów znajduje się na stronie internetowej www.delikatesyifrykasy.pl.