wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

IPMA Polska zaprasza na spotkanie dotyczące projektów innowacyjnych

W dniu 31 marca br. Śląska Grupa Regionalna IPMA Polska organizuje kolejne spotkanie dla swoich członków i sympatyków, tym razem tematem będą projekty innowacyjne. Projekty te są obecne w naszej gospodarce od dłuższego czasu, ale największego rozgłosu nadały im instytucje finansujące wsparcie dla przedsiębiorstw ze środków unijnych.

Projekty innowacyjne to takie projekty, których celem jest poszukiwanie nowych, lepszych, bardziej efektywnych sposobów rozwiązywania problemów, poprzez jego realizację wypracowuje się, upowszechnia i włącza do biznesu nowe rozwiązania. To perspektywa instytucji finansujących. Patrząc na temat w szerszym aspekcie, innowacyjność to rewolucyjność, pomysłowość, nowatorstwo czy oryginalność naszego projektu czy produktu. Poruszamy się więc w sferze badawczo-rozwojowej, skoro innowacyjność jawi się jako poszukiwanie nowego i oryginalnego rozwiązania. Mając to na uwadze, czy możemy zaprojektować innowacyjne rozwiązanie? Czy więc innowacyjność finansowana ze środków unijnych to naprawdę innowacyjność?

Na te pytania, a także inne, które rodzą się, gdy czytamy o innowacyjności naszej gospodarki czy firm w naszym otoczeniu, odpowiedzą zaproszeni do panelu dyskusyjnego eksperci. Do panelu dyskusyjnego zaproszeni zostali przedstawiciele takich instytucji, jak Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz wdrażającej innowacyjne rozwiązania firmy Flytronic Sp. z o.o. z Gliwic. Eksperci reprezentujący różne podejścia do tematu innowacji – administracyjne, naukowe i biznesowe – postarają się rozstrzygnąć, czym naprawdę są innowacje i projekty innowacyjne. Moderatorem spotkania będzie dr inż. Seweryn Tchórzewski, pracownik naukowy Politechniki Śląskiej i ekspert zarządzania projektami Business @ Witański Consulting Group.

Spotkanie Śląskiej Grupy Regionalnej IPMA Polska rozpocznie się o godz. 18.00 31.03.2016r. w Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej w Gliwicach, przy ul. Banacha 7. Serdecznie zapraszamy.

informacje o firmie

Firma Business @ Witański Consulting Group powstała na bazie dwudziestoletnich doświadczeń Mateusza Witańskiego oraz współpracujących z nim ekspertów. Przygotowywane i realizowane przez te osoby projekty, doradztwo, strategie i szkolenia pozwoliły na wypracowanie wielu skutecznych metod wsparcia klientów w ich rozwoju na drodze do sukcesu. Eksperci działając wspólnie w firmie Business @ Witański Consulting Group łączą swój potencjał, aby jeszcze skuteczniej pracować dla klientów, zgodnie z misją firmy: Każdego dnia wspieramy klientów w osiąganiu sukcesu.

Business @ Witański Consulting Group oferuje szeroki pakiet usług dla instytucji, firm, organizacji pozarządowych oraz osób. W ofercie znajduje się doradztwo, przygotowanie strategii i planów, wdrażanie zaplanowanych działań, realizacja projektów oraz szkolenia w zakresie: zarządzania projektami, zarządzania strategicznego, teleinformatyki, badań i analiz rynkowych oraz komunikacji i budowania wizerunku. Tak dobrany zakres usług pozwala zaoferować kompleksową obsługę klienta oraz połączyć ze sobą kluczowe dla działania organizacji obszary w celu zagwarantowania maksymalnych korzyści z oferowanych usług doradczych.

informacje o firmie

Firma Business @ Witański Consulting Group powstała na bazie dwudziestoletnich doświadczeń Mateusza Witańskiego oraz współpracujących z nim ekspertów. Przygotowywane i realizowane przez te osoby projekty, doradztwo, strategie i szkolenia pozwoliły na wypracowanie wielu skutecznych metod wsparcia klientów w ich rozwoju na drodze do sukcesu. Eksperci działając wspólnie w firmie Business @ Witański Consulting Group łączą swój potencjał, aby jeszcze skuteczniej pracować dla klientów, zgodnie z misją firmy: Każdego dnia wspieramy klientów w osiąganiu sukcesu.

Business @ Witański Consulting Group oferuje szeroki pakiet usług dla instytucji, firm, organizacji pozarządowych oraz osób. W ofercie znajduje się doradztwo, przygotowanie strategii i planów, wdrażanie zaplanowanych działań, realizacja projektów oraz szkolenia w zakresie: zarządzania projektami, zarządzania strategicznego, teleinformatyki, badań i analiz rynkowych oraz komunikacji i budowania wizerunku. Tak dobrany zakres usług pozwala zaoferować kompleksową obsługę klienta oraz połączyć ze sobą kluczowe dla działania organizacji obszary w celu zagwarantowania maksymalnych korzyści z oferowanych usług doradczych.